[VOLG] project aanleg hit actief

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Willemina_L

Re: [volg] project aanleg hit actief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 06:24

Gefeliciteerd! Het is echt gelukt en ze staan er! Wat zijn die paarden met hun kont in de boter gevallen zeg...

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 07:51

Dat ziet er er super goed uit. Complimenten!

ajesca123

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 08:13

Heel erg bedankt allemaal voor de leuke reacties! Het is leuk om te lezen dat er toch een grote diversiteit aan mensen is die toch enthousiast wordt van het hele concept. We hopen echt dat we kunnen laten zien dat het ook geschikt is voor paarden in de sport. Zelf gaan we zodra de rust weer wat terug is, weer lekker trainen. Ik hoop en verwacht zeker bij mijn hete en sensibele kikker een positief effect te merken. Paard vond stal vreselijk en was ondanks het iedere dag veel buiten, nooit helemaal een blij paard. Als ik nu zag hoe blij ze gister de poel in dook en rond rende dan verwacht ik dat het helemaal goed komt!

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 08:31

:wow: <3
Wat een walhalla!
Ben benieuwd hoe jullie ervaringen gaan zijn de aankomende maanden. Mooie waterbak trouwens, zo inene uit de grond, de groene stootrand valt goed op.

ajesca123

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 08:56

scooby09 schreef:
Wat ontzettend mooi geworden heel benieuwd naar jullie verdere ervaringen.
Mijn vorige paard heeft op de Maesberg gestaan daar liep ik met haar jaren terug toch tegen kleine dingen aan.

Ik hou jullie open dag in de gaten kom ik zeker langs.

Ik denk dat je overal wel tegen kleine dingen aan zult lopen inderdaad. Uiteraard hebben we nu het idee dat we alles volledig uitgedacht hebben maar gaandeweg zullen we moeten ervaren of dat ook echt zo is. Wat zijn zoal de dingen waar je tegenaan liep?

Moos99

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 08:59

Geweldig! Mocht er een open dag komen hoor ik dit graag...het is niet eens bij mij in de buurt maar gewoon om van dichtbij te zien en inspiratie op te doen!

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 09:44

Wauw wat een bekroning op je werk: de vrolijke paarden!
En je had ook top weer ervoor!

Gefeliciteerd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 10:36

Wat een droom plek, kan geen genoeg krijgen van jullie foto's. Heel bijzonder wat jullie voor elkaar hebben gekregen

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 11:03

Kom ik hier ook nog binnenvallen als het hele project klaar is ... zag dit topic net nu pas :')
Waauw ! Wat is het een fantastische plek geworden ! Complimenten hoor, een paradijs voor de paarden <3

GDG

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 11:17

Oh wat heerlijk! Wat een gave foto's, en wat moet dit voor jullie enórm genieten zijn na al dat harde werken en de vele investeringen! Ge-wel-dig *\o/* !

Mooi ook om te zien hoe jullie de paarden eerst aan de hand genomen hebben en hoe ze daarna zelf lekker op ontdekkingstocht zijn gegaan <3 .

Oh en meer foto's mag altijd +:)+ :D

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 15:09

Wauw, dat ziet er echt geweldig uit!!! :D Als jullie een open dag gaan organiseren kom ik zeker langs. Prachtig!!

Deni11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 16:07

WoW, fantastisch als dit dichterbij was, wist ik wel waar ik mijn paardje zou willen hebben <3

Anoukloves_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 17:01

Wow. Echt super gaaf! :wow:

Kategida

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 18:50

Heerlijk om de finish te zien. Echt een pareltje!

SparklingApp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-17 18:52

Wat een super leuke reacties weer! <3

Hilary bedankt voor het delen van je ervaringen, ga ik zeker onthouden voor de paarden die er later nog bij komen!
Voor nu hebben we alleen het krachtvoerstation, maar is een goed idee om later eerst met het andere te oefenen en ze op stal brok te geven. +:)+

Vandaag hebben we een beginnetje gemaakt met oefenen:
Afbeelding

Het ging heel goed, ze liepen er allemaal zo in, alleen mijn overspannen spikkel nog niet. :P
En mijn zus dr paard zijn we vergeten.. die stond zich nog vol te vreten aan het hooi. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 20:21

Jeetje wat is het mooi geworden! Echt een paardenparadijs! Lijkt me een droom om dit thuis te hebben!

Misschien heb ik er overheen gelezen, maar even uit nieuwsgierigheid, hoe groot is het stuk dat jullie als hit actief gebruiken?

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 21:28

Laten jullie de paarden nu 24/7 buiten?
Ik zag vanmiddag geen paard meer buiten lopen?

ajesca123

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 22:18

Jannepauli schreef:
Laten jullie de paarden nu 24/7 buiten?
Ik zag vanmiddag geen paard meer buiten lopen?

Ze lopen inderdaad 24/7 buiten. Het loopt nog helemaal door achter de binnenbak. Grote kans dat ze daar gezellig bij de hooiruiven stonden ;)

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 08:04

ajesca123 schreef:
Heel erg bedankt allemaal voor de leuke reacties! Het is leuk om te lezen dat er toch een grote diversiteit aan mensen is die toch enthousiast wordt van het hele concept. We hopen echt dat we kunnen laten zien dat het ook geschikt is voor paarden in de sport. Zelf gaan we zodra de rust weer wat terug is, weer lekker trainen. Ik hoop en verwacht zeker bij mijn hete en sensibele kikker een positief effect te merken. Paard vond stal vreselijk en was ondanks het iedere dag veel buiten, nooit helemaal een blij paard. Als ik nu zag hoe blij ze gister de poel in dook en rond rende dan verwacht ik dat het helemaal goed komt!

24/7 buiten en sportpaarden gaat prima samen. Ik vind het zelfs een groot voordeel (altijd bewegen dus nooit opstarten of spierpijn en altijd fit zonder 'stalmoed'). Je moet het alleen fatsoenlijk vorm kunnen geven. En dat kan bij jullie zo te zien super. Dat komt wel goed dus.

Iloscorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 09:15

Ge-wel-dig *\o/*

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 10:05

Mocht ik ooit weer terug naar NL komen kom ik zeker bij jullie in de buurt wonen zodat mijn paarden bij jullie kunnen staan.

Ik heb mijn paarden ook 24/7 buiten en we rijden veel wedstrijden (normaal gesproken dan, nu tot maart niet).
Juist minder blessures en wondjes omdat ze altijd buiten zijn.

Iloonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 10:36

Bijlezen vanaf half juli, oeps.. Super geworden!
Snap nu ook dat het niet zo erg was dat ik niet zoveel gestuurd had afgelopen tijd, je was super druk!

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 10:44

Wat een super plekje complimenten!

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 17:28

Ik kan niet zeggen dat 24/7 buiten minder blessures en wondjes oplevert. Dat verschilt echt van paard tot paard. Ik heb hier vrij veel pech met mijn paarden omdat ze niet zo voorzichtig met zichzelf zijn.

Maar de vrijheid vinden de paarden heerlijk...

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 17:42

Een paard zal zich zelf sneller slopen als ze na een x uur stal eindelijk de benen mogen strekken (en dan ook goed los gaan in de paddock zonder warming up ) dan als hij 24/7 rond mag scharrelen
Dat is gewoon logica
En ja , helaas houd je altijd van die lomperiken of stuntpiloten die zichzelf ongeacht de omstandigheden weten te slopen