Lynn_Nikita schreef:Juist de meeste die ik ken die staand gedaan zijn herstellen beter en ook goedkoper. En beter nu castreren dan in de zomer als je niet anders kan, dan zit je met de vliegen ed te kijken
Er is met de DA eind april afgesproken, wat volgens hem nog perfect gaat.
Ik weet wel wat de voordelen zouden zijn van staand naar herstel toe, alhoewel mijn 2 liggende even vlot hersteld zijn als mijn staande, ik maak me alleen zorgen om de reactie naar mij toe. Heb echt geen zin om nog een keer het traject door te moeten, wat ik destijds met mijn eerste veulen ben doorgegaan. Het heeft toen bijna een maand geduurd voor iemand hem terug kon aanraken, zo bang was hij geworden van mensen na zijn staande castratie. Heb echt totaal geen zin om mijn uk dit te laten doorstaan. Vandaar dat ik echt liever liggend heb, alleen wil ik niet overstappen naar een andere praktijk nu ik eindelijk een fatsoenlijke DA gevonden heb.
Zodus, ik wil echt niet weten hoe het herstel van de wonde gegaan is, daar maak ik me geen zorgen over, ik wil weten hoe de paardjes het mentaal verwerkt hebben, gezien de negatieve ervaring die ik ermee heb.