Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Santos_05 schreef:Volledig afhankelijk wat je zelf kan doen. Wij hebben ook stukken van een halve hectare - 3/4 ha die we maaien, maar kunnen dan ook alles zelf doen. Door de loonwerker is het maaien/schudden/harken en pakken maken sowieso een dure hobby![]()
Wat een top weer! Balen dat we alles al gemaaid haddenVoor ons zou af en toe een buitje goed zijn, kan het nog even hard groeien.
@Ine, 3 plakken langer? Of 3 plakken meer? De lengte van de pakken is toch de instelling van de machine
Ibbel schreef:Ja, dat snap ik. Dat gaat net zo snel als wat in plastic zit en opengemaakt wordt. Want dat is ook niet hooi-droog.
Magica schreef:Ibbel schreef:Ja, dat snap ik. Dat gaat net zo snel als wat in plastic zit en opengemaakt wordt. Want dat is ook niet hooi-droog.
Ahh oke bedankt voor je berichtje.
Wij hebben namelijk voor het eerst onze weide laten maaien en laten hooien. Dat is aankomende vrijdag twee weken geleden. We controleren bijna elke dag het hooi maar tot nu toe zonder problemen. Dan ga ik er vanuit dat alles goed gaat?
jansje73 schreef:In Belgie hebben ze nog kleinere en lichtere pakjes hooi dan bij ons in NL !!! Dan kan je er 511 pakkjes hooi van 1 Hectare vanaf halen.