ohjajoh, als de reactie nu net zo is als toen met de onverdunde butox zou ik er toch vanuit gaan dat dat het is, anders wel heel toevallig. Helaas kan allergie/gevoeligheid op elk moment ontstaan

Alles onder de stront met vogels in de stal, herkenbaar

Ik doe bij volle telefoon uploaden naar fb, kan per 30 foto's tegelijk. Heb een apart album daarvoor, wat alleen voor mijzelf zichtbaar is.
Heerlijk plekje Selka!
Knappe Bubbles!
Nu ik die foto zie, hebben jullie ideeen voor een goedkopere variant van springbalkjes?
DD, mag ik brutaal vragen of je nog een vijl hebt, ohjajoh haar enthousiasme is aanstekelijk

Waar heb je dat spul gekocht Anke?
Haha Fabster, herkenbaar, soap in de wei. Heb vanmiddag ook een tijdje zitten kijken. Fijn dat Belg eindelijk zijn plekje heeft

Zo Nathalie, veel hooi! Van afgelopen jaar voor het voeren van komend jaar?
Gefeliciteerd Hypos!
Lola hier kan prima alleen. Hinnikt of rent misschien een keer maar doet doorgaans gewoon haar ding. Kyra daar snap ik weinig van. Ene keer boeit het haar geen ruk, andere keer met omheining en al achter me aan. Dus voor de veiligheid nu altijd paardje ernaast en anders op stal. Ga het later wel weer een keer opbouwen, huurbaas steeds lastig vallen met gesloopte omheining is ook wat
En nu vlieg ik naar de paarden en naar t werk