Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sientje schreef:@TS... Ik vind het niet leuk om te gaan zeuren, maar als je eerst dit forum gebruikt om pagina's lang aan exposure te doen mbt je nieuwe, op te richten bedrijf en op die manier klantjes te probeert te winnen, lijkt het mij persoonlijk niet meer dan fatsoenlijk om nav de bouwstop eea. toe te lichten. Omdat dat, zoals ik eerder al schreef, volgens mij best leerzaam kan zijn voor alle volgers van jullie topic.
MariekeB schreef:Sientje schreef:@TS... Ik vind het niet leuk om te gaan zeuren, maar als je eerst dit forum gebruikt om pagina's lang aan exposure te doen mbt je nieuwe, op te richten bedrijf en op die manier klantjes te probeert te winnen, lijkt het mij persoonlijk niet meer dan fatsoenlijk om nav de bouwstop eea. toe te lichten. Omdat dat, zoals ik eerder al schreef, volgens mij best leerzaam kan zijn voor alle volgers van jullie topic.
@Sientje , gezien wat er gebeurd is , is meer toelichten dan nu gewoon iets wat nog niet mogelijk is. Denk bv aan gesprekken met instanties en eigenaar van de grond.