Sensitive Stable, ons project

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Roux

Re: Sensitive Stable, ons project

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 12:29

Jee, ontzettend rot. Omgeving Amsterdam kon zeker dit initiatief gebruiken. Ik was ook van plan te komen kijken en deze stalling voor m'n paard te overwegen.
Jammer hoor.
Veel sterkte.

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 12:38

Wow, wat moet dit een ontzettende klap voor jullie zijn. Ik vraag me af waar het nou precies mis is gegaan, wat er over het hoofd is gezien, welke paden jullie hebben bewandeld en hoe dat achteraf kennelijk anders had gemoeten. Hoop dat jullie eea. nog zouden willen toelichten, lijkt me heel leerzaam voor de lezers in dit topic. Sterkte.

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 13:33

Ahh jongens, wat balen zeg, jullie mooie plan :(. Zijn er absoluut geen mogelijkheden meer?

jessdaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 18:01

Vervelend! Maar jullie gaan na al dat werk toch niet zomaar opgeven?
Hadden jullie al een adviseur in de arm genomen?

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 18:31

Ah, wat ontzettend jammer dat jullie droom op deze manier uiteenspat! Ik wens jullie veel sterkte en misschien dat jullie je project op een andere locatie of andere manier wel vorm kunnen geven.

SUSANNEx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 13:52

Las al poosje mee, en was ontzettend benieuwd wat hier uit zou komen. Wat enorm balen dit zeg.. Sterkte, en hopelijk kan jullie droom toch ooit nog werkelijkheid worden!

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 14:57

Wat balen dit zeg, las het al op facebook!

pegro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 13:53

nauw ja ;(
Dat land,van wie was dat? gehuurd? Dan is DAT altijd met voorwaarden en contractduur
indien het gekocht is geworden kan ik me nog voorstellen "ik doe met me land wat ik wil"
Maar niet heus...bestaat niet dan had je naar noord zweden moeten gaan...

rakni

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 22:33

wat een anticlimax, zoo jammer dit!! pff sterkte met deze giga teleurstelling en tegenslag, want het zal financieel ook niet meezitten dit.

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 22:48

@TS... Ik vind het niet leuk om te gaan zeuren, maar als je eerst dit forum gebruikt om pagina's lang aan exposure te doen mbt je nieuwe, op te richten bedrijf en op die manier klantjes te probeert te winnen, lijkt het mij persoonlijk niet meer dan fatsoenlijk om nav de bouwstop eea. toe te lichten. Omdat dat, zoals ik eerder al schreef, volgens mij best leerzaam kan zijn voor alle volgers van jullie topic.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 23:10

Sientje schreef:
@TS... Ik vind het niet leuk om te gaan zeuren, maar als je eerst dit forum gebruikt om pagina's lang aan exposure te doen mbt je nieuwe, op te richten bedrijf en op die manier klantjes te probeert te winnen, lijkt het mij persoonlijk niet meer dan fatsoenlijk om nav de bouwstop eea. toe te lichten. Omdat dat, zoals ik eerder al schreef, volgens mij best leerzaam kan zijn voor alle volgers van jullie topic.

@Sientje , gezien wat er gebeurd is , is meer toelichten dan nu gewoon iets wat nog niet mogelijk is. Denk bv aan gesprekken met instanties en eigenaar van de grond.

Raamzicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 23:27

Moet je nu met haast weg MariekeB? Of kan je rustig even plekje gaan zoeken? Of zelfs afwachten of er nog oplossing komt? Weet niet of jij een bak nodig hebt? Succes!

NYC

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 23:29

TO, zo jammer dit! Ik hoop dat je ooit nog het project kunt verwezenlijken.

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 23:38

MariekeB schreef:
Sientje schreef:

@Sientje , gezien wat er gebeurd is , is meer toelichten dan nu gewoon iets wat nog niet mogelijk is. Denk bv aan gesprekken met instanties en eigenaar van de grond.

Hopelijk is dat in de toekomst wel mogelijk.

Toen ik dit topic voor het eerst zag, moet ik zeggen dat ik nogal verbaasd was dat zoiets gerealiseerd kon worden in amsterdam. Dat is nou eenmaal het allermoeilijkste - zeker in amsterdam- zorgen dat je alles geregeld heb om zoiets te mogen beginnen.

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 18:00

wat een tegenvaller zeg en nu?

Raamzicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-14 10:10

Hoe staat het er nu voor?