Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
fjordjes schreef:Heb ik toevallig pasgeleden nog gedaan, hij zegt dat ie het 'wel leuk' vind voor mij maar hij ziet m'n liever gaan dan komen want dan kan die het geld voor andere dingen gebruiken. We kunnen er niet echt samen uitkomen helaas, dus ik laat het maar zo.
fjordjes schreef:Heb ik toevallig pasgeleden nog gedaan, hij zegt dat ie het 'wel leuk' vind voor mij maar hij ziet m'n liever gaan dan komen want dan kan die het geld voor andere dingen gebruiken. We kunnen er niet echt samen uitkomen helaas, dus ik laat het maar zo.
Xjosee schreef:Ik ga het dit jaar ook bijhouden. Zou iemand nog zijn/haar excel bestand naar mij willen mailen? Ik vind het voor mijzelf soms zo lastig dat het zo duur is. Heb mijn paard gekregen voor een paardenopleiding, daar ben ik mee gestopt. Ik ben gek met haar, zou haar niet kwijt kunnen. Maar als ik zie wat voor tijd ik aan mijn studie kwijt ben en de hoeveelheid dagen dat ik daardoor naar haar toe kan. Dan vraag ik mij wel eens af waarom ik geen bijrijder ben gebleven. Maar als ik bij haar ben weet ik weer waarom ik het allemaal doe. Vind het overigens ook lastig t.o.v. mijn vriend. Ik spaar nu natuurlijk veel minder voor de toekomst, aan de andere kant heeft hij een auto... Soms word ik gek van mezelf, haha.
ikke schreef:little_king schreef:Vandaag wormkuren en medicijnen, 220 euro.
Ik ga het niet bijhouden
Precies. Als je er nu eens vanuit gaat dat paarden ruwweg 5000 euro per jaar kosten, kom je een heel eind.......
Dat kruideniersgedrag op de laatste euro gaat nergens over.
ikke schreef:little_king schreef:Vandaag wormkuren en medicijnen, 220 euro.
Ik ga het niet bijhouden
Precies. Als je er nu eens vanuit gaat dat paarden ruwweg 5000 euro per jaar kosten, kom je een heel eind.......
Dat kruideniersgedrag op de laatste euro gaat nergens over.
little_king schreef:Haha dat wil je helemaal niet weten
Ik vind het wel grappig om te lezen hoor wat het bij andere kost. Ik stop lekker mijn hoofd in het zand
Anders verkoop ik vandaag nog alles