Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
gohya schreef:Het gaat mij niet zozeer om al die palen,maar de manier waarop het gaat.
Ik weet nu,na een mail gister,waar het om draait.Ze wil gewoon de palen gratis en isolatoren.
Als de wei van Zosja was,had ik gezegd,de palen die er niet uit gaan,mag je zo hebben.Maar de manier waarop L handeld? nee sorry daar trap ik niet in.
Nu gaat ze zowat álle palen afkraken,ze zouden allemaal verrot zijn,dus ik kan ze beter laten staan.
Isolatoren? laat maar zitten,ze zitten muurvast of breken af.Je krijgt wel een zakje nieuwe.
Ik doe nooit moeilijk,maar als iemand op zó'n manier iets gratis probeert te krijgen?
sigrid1182 schreef:Als t mijn spul was was t al lang en breed opgeruimd....
Ik,krijg t idee dat ts te lui is om de boel op te halen en liever geld wil, of t aan huis gebracht wil hebben,,,,en de pech heeft dat degene die er nu gebruik van maakt geen geld heeft en geen vervoer....want anders snap ik niet dat die palen nog in de grond staan..
Tjonge jonge
sigrid1182 schreef:Nou dan geej je die omheining toch weg aan die mensen..
Als t je wereklijk daar om te doen was , laat je de hele boel,staan...
He jij je goede daad ook weer gedaan.....
tweebelgen schreef:Wat een heisa....
Ik zou, als nieuwe huurder blij zijn om de draad en palen over te nemen, dat spaarde mij een hoop werk en kosten.
Maar TS mag zeker niet het recht in eigen handen nemen. Dat maakt het alleen maar erger. Ga eerst naar een Juridische dienst inlichtingen vragen.
Of probeer alsnog een regeling te krijgen waar beide tevreden mee zijn.