Hoe krijg ik,op een nette manier, mijn omheining terug.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

gohya

Re: Hoe krijg ik,op een nette manier, mijn omheining terug.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-12 09:10

Het gaat mij niet zozeer om al die palen,maar de manier waarop het gaat.
Ik weet nu,na een mail gister,waar het om draait.Ze wil gewoon de palen gratis en isolatoren.
Als de wei van Zosja was,had ik gezegd,de palen die er niet uit gaan,mag je zo hebben.Maar de manier waarop L handeld? nee sorry daar trap ik niet in.
Nu gaat ze zowat álle palen afkraken,ze zouden allemaal verrot zijn,dus ik kan ze beter laten staan.
Isolatoren? laat maar zitten,ze zitten muurvast of breken af.Je krijgt wel een zakje nieuwe.
Ik doe nooit moeilijk,maar als iemand op zó'n manier iets gratis probeert te krijgen?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 09:13

gohya schreef:
Het gaat mij niet zozeer om al die palen,maar de manier waarop het gaat.
Ik weet nu,na een mail gister,waar het om draait.Ze wil gewoon de palen gratis en isolatoren.
Als de wei van Zosja was,had ik gezegd,de palen die er niet uit gaan,mag je zo hebben.Maar de manier waarop L handeld? nee sorry daar trap ik niet in.
Nu gaat ze zowat álle palen afkraken,ze zouden allemaal verrot zijn,dus ik kan ze beter laten staan.
Isolatoren? laat maar zitten,ze zitten muurvast of breken af.Je krijgt wel een zakje nieuwe.
Ik doe nooit moeilijk,maar als iemand op zó'n manier iets gratis probeert te krijgen?

Nou hup, geen woorden maar daden. Erheen, paarden vastbinden en die palen eruit.
Het wordt nu wel echt een soap zeg.

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 09:19

Ik hoor nu al 15 pagina's gemekker over die palen.

Volgens mij hadden die 8 pagina's geleden al lang en breed opgehaald kunnen zijn.

Er hebben zich zelfs bokkers gemeld om te helpen.

Waarom zo afwachtend en niet doortastend TS?
Beter in de auto springen en gewoon gaan! Of in ieder geval met bokkers een afspraak maken en gewoon aankondigen: Dan kom ik. Leuk of niet.

Maar dit oeverloze geoelewapper.....

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 09:20

Het blijft bij praten.... is de brief al weg. Hoe lang is het ultimatum deze keer?

En de plaatselijke politie heeft 4 weken vakantie. Nodigt uit voor het boevengilde om een bezoek te brengen ....

Lindaonline

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 09:21

Amaris schreef:
Ik hoor nu al 15 pagina's gemekker over die palen.

Volgens mij hadden die 8 pagina's geleden al lang en breed opgehaald kunnen zijn.

8)7 snap het ook niet. Dit hoeft toch niet zo spannend te zijn.

zosja24

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 09:27

Hey Yvonne das mijn mening dat hen ik je ook gezegt aan de fel dat ik eenoog foto's van heb.

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 09:29

tja, beetje dubbel allemaal.
Dat je het terugwilt snap ik, aan de andere kant denk ik joh laat zitten, je wilt er toch niet mee zitten met dat soort lui.
OF zelf duidelijke afspraken proberen te maken en je er ook aan houden, OF het laten zitten.

zosja24

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 09:34

Waarom heb je me niet netjes een mail gestuurd terug inplaats op bokt te zeten?
Ik dacht dat alles nu ging op de manier zoals het hoort ik kraakte je palen niet af wil je ze eruit gaan ze eruit dat heb ik in
De mail gezet maar die die ouwe palen zit gewoon vocht in die palen en prikkeldraad om ik weet
Nu echt niet meer wat ik moet doen probeer alles netjes te mailen
Maar het lijkt net alsof ik geen mening mag hebben?
Yvonne mail me gewoon terug anders want nu dwaald het weer af ik dacht dat we het nu
Anders gingen doen na ons gesprek

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-12 09:35

Zosja ik mail je ff.

amen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 09:54

Als t mijn spul was was t al lang en breed opgeruimd....

Ik,krijg t idee dat ts te lui is om de boel op te halen en liever geld wil, of t aan huis gebracht wil hebben,,,,en de pech heeft dat degene die er nu gebruik van maakt geen geld heeft en geen vervoer....want anders snap ik niet dat die palen nog in de grond staan..

Tjonge jonge

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 09:54

Moderatoropmerking:
Verzoek aan TS, graag netjes afhandelen met de personen in kwestie per pb en niet openlijk op bokt. Daarvoor is het een te groot openbaar medium
Ik laat het topic (even)open zodat de TS haar update erin kan plaatsen. En voor de rest is het voor de overige bokkers gewoon even afwachten. Denk dat het goed is dat TS dit eerst zelf probeert op te lossen met haar ingeschakelde personen.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-12 09:57

sigrid1182 schreef:
Als t mijn spul was was t al lang en breed opgeruimd....

Ik,krijg t idee dat ts te lui is om de boel op te halen en liever geld wil, of t aan huis gebracht wil hebben,,,,en de pech heeft dat degene die er nu gebruik van maakt geen geld heeft en geen vervoer....want anders snap ik niet dat die palen nog in de grond staan..

Tjonge jonge

Dat jij dat niet snapt? omdat ik wil voorkomen dat die paarden verongelukken,of dat er mensen verongelukken! Dát is de reden.

amen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 10:00

Nou dan geej je die omheining toch weg aan die mensen..

Als t je wereklijk daar om te doen was , laat je de hele boel,staan...

He jij je goede daad ook weer gedaan.....

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 11:12

sigrid1182 schreef:
Nou dan geej je die omheining toch weg aan die mensen..

Als t je wereklijk daar om te doen was , laat je de hele boel,staan...

He jij je goede daad ook weer gedaan.....

He? Dus TS moet haar omheining weggeven omdat de nieuwe huurders geen fatsoenlijke omheining neerzetten? Wauw, dat ga ik ook proberen....

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 11:24

Je hebt de wei tot okt gehuurd maar al eerder paardjes weg, je mag dus ook tot okt daar komen, paaltjes eruit, spulletjes mee en klaar. Gaat ze zeuren jammer dan, zij is niet haar afspraken nagekomen. Dreig anders dat ze alle issolatoren en palen die ze gesloopt heeft moet vervangen, reken alvast uit wat dat kost.
succes

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 11:52

Als je goed had gelezen, wist je dat ts niet tot 1 oktober huurster is van het land.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-12 11:53

Ik heb ze nu een aanbod gedaan voor ruim de helft minder dan het eerste bedrag.Dan blijven alle palen staan incl isolatoren.
Ik ga het echt niet gratis geven,niet aan zo iemand.Ik geef genoeg gratis weg,wat ik ook niet erg vind.
De keus is nu aan L. Klaar.
Ik zal nog een laatste update geven aan degene die dat willen en dan kan dit topic op slot.

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 12:00

wat dan nog afspraak was tot 1 okt. Anders een aangifte doen van diefstal of vernieling?

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-12 12:18

@lailapri
Aangifte kan niet,het is geen diefstal,tis een civiele zaak.
Maar ik sta wel in mijn recht om alles mee te nemen.

tweebelgen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 12:23

Wat een heisa....
Ik zou, als nieuwe huurder blij zijn om de draad en palen over te nemen, dat spaarde mij een hoop werk en kosten.
Maar TS mag zeker niet het recht in eigen handen nemen. Dat maakt het alleen maar erger. Ga eerst naar een Juridische dienst inlichtingen vragen.
Of probeer alsnog een regeling te krijgen waar beide tevreden mee zijn.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 12:24

tweebelgen schreef:
Wat een heisa....
Ik zou, als nieuwe huurder blij zijn om de draad en palen over te nemen, dat spaarde mij een hoop werk en kosten.
Maar TS mag zeker niet het recht in eigen handen nemen. Dat maakt het alleen maar erger. Ga eerst naar een Juridische dienst inlichtingen vragen.
Of probeer alsnog een regeling te krijgen waar beide tevreden mee zijn.

Heb je het topic wel gelezen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 12:33

Ik denk dat je alle palen die verrot zijn niet in je verkoop mee mag nemen. Heb je het gedeelte dat de grond in gaat behandeld? Bij nat weer een paar keer heen en weer leuteren en je trekt ze er zo uit, zo doen wij dat, neem een paar mannenknuisten mee, de verrotte laat je zitten, dat voel je zo, die zijn bros aan de onderkant....

Regel afbetaling....desnoods dat de meiden samen jouw betalen en dat dat andere meisje even geen baal kuil brengt...

Verrote palen kan heel goed hoor, zo lang gaan ze niet mee, zeker onbehandeld, wij zetten ze dik in de palenzwart voor ze grond ingaan...

Zou dit niet op bokt zetten en uitvechten, genant.......

tweebelgen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 12:34

Ja, een heel vermoeiend topic. Heb ik ergens overheen gelezen, zou best kunnen.

060606

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 12:38

Jeetje.

Ik vind ts moeilijk doen hoor, hun willen natuurlijk het liefst dat alles gratis blijft staan maar jij wilt ook dat ze alles voor je klaarleggen en je er niks geen werk aan hebt. Volgens mij heb ik een aantal keer opties langs zien komen van Zosja. Hop haal die palen eruit en bind die paarden vast, desnoods nog een paar palen met stukje koord om de bomen heen voor als er ene losschiet en de bazinnen niet komen opdagen. Denk je nou echt dat ze niet hun paarden komen ' redden ' als jij nu duidelijk bent en gewoon DOET!? Ze nemen een loopje met je omdat je veelste makkelijk bent. Lijkt inderdaad net een soap dit. Bind ze vast en ze zullen zelf echt wel binnen een paar minuten bij hun paarden staan.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 13:19

In feite is het zo dat TS direct haar spullen had moeten opruimen toen ze per 1 juni/juli de huur heeft opgezegd. Komt er in feite op neer dat TS in gebreke is gebleven en blijft. Zij moet het in orginele toestand terugbrengen. Weiland eigenaar kan alles er nu uit laten trekken door b.v. een loonwerker en kosten daarvan bij TS neerleggen.

TS mag zich in de handen knijpen dat eigenaar dat nog niet gedaan heeft. En dan is ze meer kwijt dan 250,- hoor ...