heb een weiland met container er op dat ik huur voor 100 euro,
en daar komt me voer / hooi en zaagsel wel bij maar hooi ruim voldoende opgeslagen dus met brok en zaagsel zo rondt 150 euro permaand kwijt. geen stal verhoging

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Charlottje schreef:Op een oude stage van mij was het bedrijf overgekocht. Pensionklanten gingen in 1 klap veel meer betalen bij alleen een nieuwe staleigenaar...
Stal met buitenluik van €260 naar €355
Stal aan binnengang van €245 naar €345
LauraZanna schreef:wat heeft iedereen hooge stallings kosten zeg! mijn pony's stonden in zuidlaren was voor een stal 3x4 95 euro inclusief, eigen weilandje, stro, hooi, voeren en in overleg buiten/binnen zetten. manege met binnenbak/buitenbak en longeer bakje op 500 meter afstand, voor mij shetlander betaalde ik 40 euro wel moet ik zelf mijn biks regelen! nu staan ze bij mijn ouders achter het huis en heb ik gelukkig nog minder kosten maar ze gaan weer terug naar zuidlaren;)
LauraZanna schreef:wat heeft iedereen hooge stallings kosten zeg! mijn pony's stonden in zuidlaren was voor een stal 3x4 95 euro inclusief, eigen weilandje, stro, hooi, voeren en in overleg buiten/binnen zetten. manege met binnenbak/buitenbak en longeer bakje op 500 meter afstand, voor mij shetlander betaalde ik 40 euro wel moet ik zelf mijn biks regelen! nu staan ze bij mijn ouders achter het huis en heb ik gelukkig nog minder kosten maar ze gaan weer terug naar zuidlaren;)
Quellian schreef:Ik was onlangs op zoek naar een andere stal en kreeg reactie van iemand, 575 euro per paard per maandIk heb gezegd dat dit IETS boven mijn budget ligt
![]()
Maar dit zijn toch geen normale prijzen? Of wel dan?
listiglistje schreef:LauraZanna schreef:wat heeft iedereen hooge stallings kosten zeg! mijn pony's stonden in zuidlaren was voor een stal 3x4 95 euro inclusief, eigen weilandje, stro, hooi, voeren en in overleg buiten/binnen zetten. manege met binnenbak/buitenbak en longeer bakje op 500 meter afstand, voor mij shetlander betaalde ik 40 euro wel moet ik zelf mijn biks regelen! nu staan ze bij mijn ouders achter het huis en heb ik gelukkig nog minder kosten maar ze gaan weer terug naar zuidlaren;)
Maar Zuidlaren of de Randstad dat is nogal een prijsverschil qua grondprijzen/ruimtevandaar de enorme prijsverschillen....
frederiekje schreef:Ik doe een onderzoek naar strooiselgebruik van paardeneigenaren. Zouden jullie deze willen invullen zodat ik een compleet overzicht krijg van jullie strooisel gebruik? Onder de winnaars wordt een waardebon van Divoza verloot van €100,-!
De enquête is te vinden via de volgende link: http://www.thesistools.com/web/?id=235936
realmagic schreef:maar 1 keer per 2 weken leeggehaald.pfff dat wordt lekker van de zomer...