Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
imker schreef:Merken mag ik even niet noemen, omdat één van de leveranciers met processen aan het dreigen is geslagen. Volkomen * vul maar in * mijns inziens, maar oké... Als ze geen namen willen hebben in het topic, dan maar niet.
Pellie schreef:jep, ik doe het al jaren zo en vind het ideaal... ook buiten werkt het goed om tussen hobbels en bobbels de stront uit te vissen. nu met de kou heb ik een fleece handschoen aan en een latexje eroverheen.... ze gaan wel snel stuk dus zo'n doos aanschaffen is wel een aanrader.
idd dobbel dan moet je met nog fijnere tussenruimtes werken. die van mij heeft volgens mij 1.5cm tussen de tanden?
mariska32 schreef:Pellie schreef:jep, ik doe het al jaren zo en vind het ideaal... ook buiten werkt het goed om tussen hobbels en bobbels de stront uit te vissen. nu met de kou heb ik een fleece handschoen aan en een latexje eroverheen.... ze gaan wel snel stuk dus zo'n doos aanschaffen is wel een aanrader.
idd dobbel dan moet je met nog fijnere tussenruimtes werken. die van mij heeft volgens mij 1.5cm tussen de tanden?
waar haal je die dingen?
dobbel schreef:ja precies, ik doe dat ook wel, maar heb nog 2 mensen die mesten, en die willen dat niet, dus tja heeft dus weinig zin in mijn eentje.
dus ben nu opzoek naar een goede vork, waar ze wel de meeste drollen er uit kunnen halen, die kleine balletjes blijven wel wat achter nu, en verdwijnen tussen het goede spul. beetje zonde vind ik dat.
DubbelDun schreef:Ik gebruik al jaren dit bakkie zonder steel
http://i19.ebayimg.com/01/i/000/9b/e0/03e2_1_b.JPG
in kombinatie met dikke rubber werkhandschoenen.
Omdat de rug een beetjke vervelend doet wil ik deze mét steel eens proberen
http://i16.ebayimg.com/01/i/001/14/c3/da9e_1.JPG
Maar ook mijn ervaring is dat met de hand vaak sneller en vooral netter is als iets met een steel.
Overigens stonden beide meiden me vanochtend heerlijk kauwend op te wachten. Volgens mij hebben die nu 's nachts the time of their life. Dat is ook aan de hoeveelheid geproduceerde mest wel te zien.
DubbelDun schreef:Nee, er ligt een laagje oude houtkrul over/door-heen, maar dat wiebelen ze netjes aan de kant.
Ik zal straks de boel eens wat husselen zodat het natte door de korrels heen komt. Vinden ze het hopelijk minder smakelijk
mariska32 schreef:Pellie schreef:jep, ik doe het al jaren zo en vind het ideaal... ook buiten werkt het goed om tussen hobbels en bobbels de stront uit te vissen. nu met de kou heb ik een fleece handschoen aan en een latexje eroverheen.... ze gaan wel snel stuk dus zo'n doos aanschaffen is wel een aanrader.
waar haal je die dingen?