Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Pebblesther schreef:Even een vraagje voor de mensen die 300-400 euro per maand moeten betalen aan stalling:
Ik denk dat jullie dan wel een hoger inkomen moeten hebben dan gemiddeld? Of bijvoorbeeld rijke ouders/man?
Anders is dat toch niet op te brengen maandelijks naast je boodschappen, hypotheek/huur huis, enz. En natuurlijk zijn er nog bijkomende kosten voor het paard (hoefsmit, inentingen, tandarts enz).
Was ik ff benieuwd naar
Pebblesther schreef:Even een vraagje voor de mensen die 300-400 euro per maand moeten betalen aan stalling:
Ik denk dat jullie dan wel een hoger inkomen moeten hebben dan gemiddeld? Of bijvoorbeeld rijke ouders/man?
Anders is dat toch niet op te brengen maandelijks naast je boodschappen, hypotheek/huur huis, enz. En natuurlijk zijn er nog bijkomende kosten voor het paard (hoefsmit, inentingen, tandarts enz).
Was ik ff benieuwd naar
bontlover schreef:Wat ik al zei, ik betaal 295 per paard. Dat 2x en dan 2x 62,50. Dan komen er ook nog extra kosten bij voor trailer, 2x menkar, en nog een koets en nog een trailer. Daarbij komen inderdaad ook nog de dierenarts en hoefsmid kosten. Mijn ouders werken allebei. Verder hoef ik niet allemaal dure dingen. Als het wat goedkoper kan, en goede kwaliteit is het ook prima. Buiten de paarden om gewoon niet teveel uitgeven.
). Dit zijn hele grote weides.
okido schreef:Pebblesther schreef:Even een vraagje voor de mensen die 300-400 euro per maand moeten betalen aan stalling:
Was ik ff benieuwd naar
Hoi ik betaal 388,- per maand daar werk ik ook 38 uur in de week voor en mn vriend heeft een eigen bedrijf
voor de rest komen er nog aardig wat kosten bij elke maand
maar ja hier in de buurt heb je niet veel goedkopere stallingen met deze faciliteiten
Was ik ff benieuwd naar
Honesty schreef:210,- Moeten zelf mesten, zelf voeren af en toe, we hebben geen goed stro, goedkoopste,van het goedkoopste, lees: grijs en zwart! (mogen niet te veel gebruiken, echt een klein laagje), kunnen niks, na 1 regenbuitje staat de hele bak al gelijk blank, en wordt het maanden wachten tot hij goed is om weer te rijden, kortom, je betaalt veel, voor dingen die je niet hebt! We gaan waarschijnlijk per 1februari naar een nieuwe manege, waar we 310,- betalen, en heb je 2 binnenbakken, stapmolen, goede buitenbak, goede lessen en losgooibak.
maar die nieuwe stal waar je het over hebt lijkt me dan wel meer waard voor je geld amazone77 schreef:op de manege waar ik werk hebben sommige mensen 2 paarden in pension staan.
vorig jaar stond er nog een vrouw die had er 4!!!!! en dat x 300 in de maand he!!!!
zij zelf werkten niet ze was de hele dag met de paarden bezig daar,haar man werkte in het buitenland.
ik vraag mij soms ook wel eens af..............waar doen ze het van.
Pebblesther schreef:amazone77 schreef:op de manege waar ik werk hebben sommige mensen 2 paarden in pension staan.
vorig jaar stond er nog een vrouw die had er 4!!!!! en dat x 300 in de maand he!!!!
zij zelf werkten niet ze was de hele dag met de paarden bezig daar,haar man werkte in het buitenland.
ik vraag mij soms ook wel eens af..............waar doen ze het van.
Inderdaad, dat is gewoon 1600 euro per maand aan stalling alleen wat die vrouw kwijt is!
Dat is niet te betalen zou je zeggen. Dan moet die man van haar wel een hele goede baan hebben wil hij dat opbrengen naast de huishoudelijke en "andere" kosten.