Maar we zijn er echt super blij mee

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Akshay schreef:Gisterenavond hebben we zitten kijken voor vaste sproeiers rond de paddock/bak..![]()
DuoPenotti schreef:Maartje_M schreef:Hier rijden ze het ook altijd voorbij, maar na ons is alleen nog de waterzuivering en die ligt echt nog wel een eindje weg
Grappig, denk dat ik nu wel weet welk huis je woont.
Aan de "ventweg" toch?
Wij woonden vroeger aan de doorgaande weg, maar dan veel verder naar Bakel.
Maartje_M schreef:Akshay schreef:Gisterenavond hebben we zitten kijken voor vaste sproeiers rond de paddock/bak..![]()
Zijn wij ook mee bezig, maar manlief gaat alles zelf knutselen, geloof dat de kosten wel mee gingen vallen hier. Maar we hebben ook al een put, scheelt misschien ook wel
Hier wordt ook wel echt hard gereden, maar nauwelijks verkeer... en als ik met de paarden ben, rijd iedereen wel heel rustig
SillyB schreef:Ik heb zelf de waterleiding aangelegd op stal met tyleenslang, had de meeste moeite met de overgangen naar de messing kraantjes en de waterbak maar met hulp van youtube allemaal gelukt
SillyB schreef:Ik heb zelf de waterleiding aangelegd op stal met tyleenslang, had de meeste moeite met de overgangen naar de messing kraantjes en de waterbak maar met hulp van youtube allemaal gelukt
Flew schreef:Ik woon in het huis dat je voorbij rijdt als je er voor het eerst moet zijn.
Maartje_M schreef:Gefeliciteerd Natasja!![]()
De rest is me ontgaan... iets met om 4 uur wakker met een ziek kind en corona test en alle 3 de kinderen weer thuis enzo...
Solleke_Noah schreef:@Belker: Meestal wel, maar het heeft ook nadelen. Zo zijn we (nog) niet aangesloten op de riolering en is het behelpen met de beerput. Voor het laten leveren van mazout (stookolie?) moet er speciaal een kleinere vrachtwagen komen want de standaard kan de draai naar het huis toe niet maken. En in de winter overstroomt de toegangsweg soms.
Maar we zijn er echt super blij mee
Hilary schreef:Dat was in Amerika altijd erg leuk met routebeschrijvingen:
- “turn before ya get to...” Dus dan moet je er eerst langsgereden zijn om te weten waar je af had moeten slaan
- “ya gonna pass a cemetery and then ya turn after the split rail fence. Now, it ain’t there no more, but ya turn where it woulda been”. Oké, ik ga wel de hoek om waar ik denk dat een hek heeft gestaan