Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xJitskee schreef:Oh ik ben helemaal klaar met al dat behang. Mijn tinker gaat sokloos door het leven, ideaal. Ook haar lange manen heb ik kort geknipt. Tot afschuw van sommige liefhebbersIk was zó klaar met al dat vlechten en kammen, dus de schaar er maar in gezet. Gelukkig staat het haar goed
xXutopiaXx schreef:De nek van mijn Fries is gelukkig zo dik dat die er wel weer tussenuit pieptEn zijn manen stellen ook niet zo héél veel voor, tis niet lang (40-50cm denk ik....?) maar wel heel dik..
![]()
Mooi dat het goed gaat Azmay!
Gisteravond was het hier zó mooi!! M'n ouders waren een rondje gaan rijden met de motor en kwamen even langs, om op afstand te zwaaien, zodat we elkaar toch weer even konden zienZo raar.... je wil ze zo graag ff een knuffel geven.. maar aangezien ze nu voor oma zorgen, toch maar veiligheid voor alles.. was wel een heerlijke avond om even 'bij elkaar' te zitten
[ [url=m/aDL2ns.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/JJe7tP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/oOSZfE.jpg]Afbeelding[/url] ]
En in m'n rondje door de nieuwe wei zag ik een egeltje strugglen.. even goed gekeken en hij was wel héél erg magertjes, viel steeds om, beetje snotneusje...Dus 'gepakt' en naar de opvang gebracht.. Misschien niet zo lekker uit z'n winterslaap gekomen..
[ [url=m/7Xhk84.jpg]Afbeelding[/url] ]
Flew schreef:Ik ga eens even kijken. Gebruik nu simpele weidepaaltjes, maar dit klinkt een stuk mooier en gebruiksvriendelijker.
Maartje_M schreef:Ik zou er graag van die jumping blokken bij willen ipv staanders, maar mijn hemel wat zijn die dingen duur