Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Mijn boxen heb ik op MP gekocht. Ik heb alleen mijn zadelkamer en 1 achterwand nieuw laten maken. De pilaren van de paardenoverkapping komen van MP. Mijn poetsplaats heeft een boiler die 10 ltr warm water geeft. Oja en buiten hebben we van betonwanden een mesthoop gemaakt van 4x6x2 (en ja uiteraard ook folie aan de onderkant zodat het niet in het grondwater lekt). Tevens hebben we aan de zijkant van ons erf 90 mtr hek neergezet zodat de honden niet naar de buren kunnen. Aan de voorkant 30mtr hek bij de voortuin. Dan de poort en op het achtererf ook nog een poort, deze werken allebei met een knopje zeg maar. Dus wij komen van een heeeeeeel eind weg. Maar nu zo blij met alles
maar ik zou er zelf dan van die matten op leggen, daar grond overheen en dat inzaaien. Dat blijft dan super mooi recht
wat je er ook op zet.
, dit ligt er volgens mij al heeeeeel erg lang en daar zitten ook best wel een aantal kuilen in. Daar willen we in de toekomst ook nog overheen laten straten, maar eerst hebben we ons geld nodig voor andere zaken
.
.