Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ir111 schreef:Wij steken ze bij de buren (boeren die het als grasland gebruiken en aan de randen op de slootkanten JKK hebben) niet uit maar we knippen ze wel af. Ons perceel is tot nu toe nagenoeg JKK vrij en dat houden we graag zo...
Dikke stress hier, er is een ringslang gesignaleerd op ons terrasje voor de paardenstal... Ik ben echt bizar bang voor slangen. Nog net geen te koop bord aan de gevel gehangen...Maar ik ben weer enigszins gekalmeerd al denk ik dat het nog wel even duurt voor ik in het gras ernaast (waar de slang heen vluchtte) mijn hangmatje parkeer....
Daihyo schreef:Ik vind slangen geweldig. Op afstand
Ethelate schreef:Ik proef enige frustratie geloof ik.Afgelopen 2 jaar op een plaats met veeeeel eiken gestaan, en zo blij dat ik daar vanaf ben. Met een ruin die liever eikels zoekt in het hoge gras dan graast, kan je heel veel afzetten en ruimen, ruimen.. ruimen.. en mijn hele onderarmen zitten al weer onder de uitslag van die kl0te rupsen.. straks 1 eik op het perceel en daar kan maar 1x rupsen in zitten en hij gaat omvolgens verkopers heeft er nog geen rups in gezeten en er staan in straal van 200m voor zover ik heb gezien geen andere eiken dus hopelijk blijft dat ook zo.