Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ze zijn wel heel dun aan het worden onderin... is alsnog mooi, maar met vlechten blijft er zo'n dun sprietje over uiteindelijk

Was voor mij ook echt een epiphany dat z'n manen er eigenlijk zo mooi door werden, door ze een keer te wassen
Ik deed altijd gewoon cowboy magic erin en
Heb gelijk zin om z'n staart te wassen.. Vind een Quarter wel meer een barbiepaard dan die Friezen 
Da's trouwens ook met Jay, daarom zitten die in een vlecht, anders had dat van mij niet gehoeven

Weet ook niet hoe ie er nu uitziet hè
Op die foto hierboven had ie z'n kop nog niet bewogen
En was ff oefenen, maar heb nu ook geleerd om onderhands te vlechten i.p.v. op de normale manier, heeft Ilse van Poow een keer voorgedaan haha. Blijft blijkbaar ook beter zitten en vind 't mooier, want ligt er meer op 
), misschien had ik het ook niet met 1 keer op moeten geven
Dat zal niet helpen nee
En dat ook niet hahahaha
Persoonlijk vind ik paarden altijd in de vlechten hebben staan echt spuuglelijk (sorry
). Bij mijn merrie ga ik voor een mooie stoere manenkam, staat haar ook echt goed! Die krijgt echt heule dunnen manen als ze langer worden, vreselijk.
Ik heb zelf ook eigenlijk alleen standaard sportpaarden.
wild proberen of ik ze langer kan krijgen maar aangezien het idd genetisch is voor een deel weet ik niet of ik het moet proberen