Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maartje_M schreef:Ok, geen lint. Wordt niks met wind en mijn flipkip denk ik
Er staan nu paaltjes met koord meen ik dus ik zou het koord gewoon kunnen vernieuwen (staan al 2 jaar geen paarden meer) en er nog een onder spannen voor de pony die voor de kinderen komt. Houten hek lijkt me ooit nog wek heel mooi maar daar ligt financieel gezien nu echt de prioriteit niet. Doe ik tzt wel ooit samen met de bak, daar zit nu ook lint of koord omheen.
Hier gister wat regen maar niet echt veel. Volgens de buienradar kwam er vanalles maar dat is er onderweg al ergens uitgevallen denk ik
OleJon jouw Welsh doet me denken aan een oude verzorgpony van me. Wat een schatje
ClaudiaHS schreef:Jenny geen idee van die tussenstukken.
Ik heb de dekens weer omgewisseld.
Melle heeft zn oude weer op.
Die is net iets te krap en aan de zijkant net wat te kort. Zn buik piept er onder uit.
Het houdt iig een deel van de dazen tegen.
Summer heeft een vliegenfrontriem om.
Die heeft per oog gewoon 20 vliegen zitten. Zo sneu.
Ze doet wel steeds haar halster af dus ik moet min 5 x per dag haar halster weer om doen.
Nu nog even op zoek naar een klein vliegendekentje voor haar. Niet veel keus in die kleine maatjes.
Edit: even gezocht op dekenverbreders maar ik vraag me dan af of de deken dan niet verder naar achteren zakt en dan alsnog strak zit aan de borst.
Chasey schreef:Ik heb de tuin net dus echt voor niks besproeid.
Dikke bui gehad nu net. Het regent al flink een uur lang.
En die voorspelling van 15 uur regen.... het is weer alles of niets. Alles staat hier nu al weer blank. Omdat het de grond gewoon niet in trekt.
Ik denk dat ik de paarden maar in de paddock zet vannacht, dan kunnen ze in de stal staan.
palousa_boy schreef:Chasey schreef:Ik heb de tuin net dus echt voor niks besproeid.
Dikke bui gehad nu net. Het regent al flink een uur lang.
En die voorspelling van 15 uur regen.... het is weer alles of niets. Alles staat hier nu al weer blank. Omdat het de grond gewoon niet in trekt.
Ik denk dat ik de paarden maar in de paddock zet vannacht, dan kunnen ze in de stal staan.
Wat dat betreft ben ik wel blij met weides op een heuvelhet meeste water loopt naar het diepste punt waar het dan weer vanzelf afgevoerd word.
Jotoma schreef:Die van mij gaat af en toe in de schuilstal staan, maar blijft vaak genoeg in de regen staan.
Vind ik niet handig met zn eczeemdeken, vanavond doe ik een regenliner eronder en dan even kijken of die morgenavond weer af kan.