@ Jotoma: in de hoeken onderin worden ze bevestigd aan een oogje. Het zijn kleine karabijnhaken. Als ik op internet zoek zijn de meeste met deze haken bevestigd. Een andere oplossing mag natuurlijk ook!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mizora schreef:Ik lees al een tijdje mee, maar ik heb toch een vraagje. Wat vinden jullie fijne (het liefst kant en klare) slowfeeder netten van 3x3cm en 4.5x4.5cm (en eventueel tussenmaten). Het moet via het internet te bestellen zijn.
Ik ben de laatste tijd vrij vaak voedingsadviezen aan het geven op bokt, en daar is de slowfeeder eigenlijk altijd een onderdeel van. De 2x2cm-netten weet ik (al dan niet kant en klaar), maar de rest weet ik alleen dat Huck geroepen wordt, maar doordat dit geen echt paardenmerk is, vind ik het lastig daarnaar te verwijzen (het is vaak introduceren in de slowfeederwereld).
Hebben jullie linkjes naar wat jullie goede slowfeeders vinden? (Huck mag ook, als het direct op het juiste net uitkomt waar het makkelijk te bestellen valt, maar op hun eigen website weet ik nooit welke de handigste zijn om te bestellen).
DubbelDun schreef:Marjo89 schreef:Jeej, mijn hooinet is binnen !
Iemand idee hoe je een duidelijk bouw tekening kan maken ??
Bouwtekening waarvan ??