Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
StonedRomy schreef:Ik ga dit jaar beginnen met Bokashi maken van de mest en dit verdelen over de weilanden. Iets anders mag ik op de grond niet aanbrengen en het gras is erg arm aan het worden. Dus even een aantal pallet bakken halen binnenkort en gaan met die banaan.
Temeraire schreef:Stuk van 4 HA is ook erg mooi! Klinkt wel alsof er nog erg veel onderhoud nodig is.
Jacobskruiskruid is ook echt ellende om van af te komen. Hier heb ik dat sinds vorig jaar een beetje onder controle lijkt het.
Daihyo schreef:Heel wat anders: ik mest normaal dagelijks uit. Maar alles ligt hier al een dag of 5 onder een dikke laag sneeuw. Ik zie echt op tegen het moment dat alles ontdooit (en prut) is en ik voor tig dagen poep kan gaan scheppen door de blubber....
Daihyo schreef:Hier hebben ze een diervoeder/landbouwwinkel waar ze korrelkalk verkopen. Is er zoiets niet in de buurt?

Duhelo schreef:Hier ook, nu denk ik: FML, waarom heb ik paarden.
De koppeling van mijn auto heeft maandag ook besloten dat die geen zin heeft in 2026 en is het afgetrapt (pun intended ... ), dus ik zit deze week zonder auto, gelukkig staan de paarden op 10-15 minuutjes wandelen van de deur. Dus ik combineer het met de hond wandelen, maar zeker zoals vandaag is de auto kunnen nemen wel fijn ...
Ik vind het zelf ook fijn om af en toe iets van m’n vorige te horen, ik had echt wel moeite met de verkoop dus dan is bevestiging dat het goed gaat heel fijn! Hutcherson schreef:Daihyo schreef:Heel wat anders: ik mest normaal dagelijks uit. Maar alles ligt hier al een dag of 5 onder een dikke laag sneeuw. Ik zie echt op tegen het moment dat alles ontdooit (en prut) is en ik voor tig dagen poep kan gaan scheppen door de blubber....
Jij en velen met jou, helaas.![]()