Hier gelukkig geen kou, 5 graden en niet veel wind. Het mogen dan wel grauwe dagen zijn maar ik prijs me gelukkig vergeleken met het noorden. Sterkte allemaal!
[***] fijn dat het beter lijkt te gaan, sprintjes trekken is vast een goed teken

Yontheke vervelend dat hij hoest, en wel raar ook inderdaad als hij er nooit eerder last van heeft gehad.
Abbyblues ik kan je denk niet helpen, bij mij is er al jarenlang niets bijgekomen en verkopen doe ik niet aan. Succes in ieder geval.
Ze liepen er daar bij alsof ze op de noordpool woonden, kwamen zowat het huis niet meer uit. Ik werd wel wat vreemd aangekeken toen ik zei dat ik het super lekker weer vond voor een buitenritje op de prairie (de zon scheen, kom op).

voor mijn boer/verhuurder en zijn vrouw! Ze vonden mijn zandpad alleen maar slim en hij zei nog gooi je mest er maar bij, ruimen we wel weer op als het gaat dooien. En zijn vrouw loopt vanmiddag met Mien terug naar stal, zodat ik mij kan concentreren op Lona, want die liep op de heenweg achter mij aan ipv op het paadje, dus die ging zowat gelijk al op der plaat.
.... ik zie allemaal gebroken paardenbenen voor me nu..
Zo niet grappig