Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Eline_S_S schreef:Volgend weekend ga ik naar een nieuwe stalling, dus ook een nieuwe kast![]()
Ik heb nog geen foto's van de binnenkant, maar er zitten twee zadelsteunen in en daarboven twee planken. Ik ben van plan hem van binnen nog wat op te pimpen, en ik wil een paar bakken kopen voor de kleine dingen als peesbeschermers, bandages, halsters, touwen ed.
[ Afbeelding ]
Pasterza schreef:annemerel schreef:Een stille meelezer meldt zich even.
Kan iemand mij uitleggen hoe de kussens van je zadel misvormd kunnen worden door de brede zadelsteun? Ik heb er namelijk nu ook een brede in hangen, maar anders overweeg ik een dunne te kopen.
Ik heb er ervaring mee. Mijn zadelmaker heeft de kussens weer kunnen uitdeuken en raadde me aan om geen brede zadelsteun meer te gebruiken in een zadelkast. Aan de muur schijnt het prima te kunnen mits je het zadel er van bovenaf op legt en er niet van voren opschuift zoals dat in een zadelkast wel gebeurd.

annemerel schreef:Een stille meelezer meldt zich even.
Kan iemand mij uitleggen hoe de kussens van je zadel misvormd kunnen worden door de brede zadelsteun? Ik heb er namelijk nu ook een brede in hangen, maar anders overweeg ik een dunne te kopen.
. De onderste steun is een inklapbare steun. Die is heel fijn en daar hangt mijn zadel dus ook. De steun is minder breed dan mijn kamer hangt dus prima. Zelf leg ik mijn zadel liever neer dan deze op te hangen aan een brede zadelsteun.

Djeradalover schreef:Volgens mij heb je dan sowieso een probleem met de breedte? Aangezien de planken maar 1.22 breed zijn die je koopt.
DebbieNL schreef:190 x 150 (2x)
A 190 x 75 (4x) Om tot dubbel te komen
B 150 x 70 (2x)
C 190 x 70 (3x)
D 150 x 60 (2x)
E 50 x 60 (2x)
de platen hout worden in een standaartmaat van
244 x 122 verkocht.