Heb het eens geprobeerd met een pannekoek,maar die was er halverwege de reis vanzelf al uitgekropen,ging hem niet worden dus,laat staan je tompoes....met slagroom
diana1
Geplaatst: 16-02-10 18:08
Nou die slagroom hoef ik niet, dus probeer maar zonder, goed verpakken in een doosje (er mogen meer in het doosje ) Flink wat stronestjes er om heen en dan komt het vast wel goed over.
Net de stalletjes even weer doorgeharkt, beiden blijven er top bij liggen. Hoewel die van Kayleigh nog steeds beter is dan die van Helianthe maar goed.
Voorlopig nog zeer tevreden met de chopped korrels. Zo zijn we toch weer on topic.
laddie
Geplaatst: 16-02-10 18:32
Ziet er erg fijn uit van structuur,de HIPPO GOLD lijkt wel op hele groffe shag,als het vochtig is,even uitgeprobeerd
diana1
Geplaatst: 16-02-10 18:42
Straks komen er "wolkjes" uit jouw stallen en staan de paardjes lekker high te zijn
Ik heb gisteren geprobeerd te bellen voor zo'n probeer pallet Hippo gold maar er werd niet opgenomen. Ik kon alleen tussen de middag bellen maar dan hebben ze waarschijnlijk pauze ofzo. Morgen middag ben ik vrij, dan probeer ik het nog eens. Ik wil dan gelijk weten wat zo'n pallet strokorrels nu kost.
heb ik nu maar gedaan. Als ik nu probeer te bellen gaat hij een paar keer over en dan krijg ik een antwoord apparaat wat zegt dat ik een bepaald nummer wil bellen en dat ik me daarvoor aan moet melden,beetje vreemd!!
laddie
Geplaatst: 17-02-10 17:57
Vreemd,dus ben ik er even achteraan gegaan,heb hem gebeld op zijn 06 nummer,wat ook op de rekening stond en hem gevraagd of ik dit mocht vermelden op bokt,was goed,hij vond het heel vervelend,dat er kennelijk iets niet goed is met de telefoon,hij zit in duitsland op een of andere beurs en komt vrijdag thuis.Horse partners hippo gold 06 22517951,heb geen aandelen bij hippo gold,maar voel me wel verantwoordelijk omdat ik geloof ik met het hippo gold strooisel ben begonnen,hij is ook sávonds op zijn 06 bereikbaar en sorry voor het ongemak
Ik heb het snel even opgeschreven. laddie,bedankt.
PhiaBink
Geplaatst: 18-02-10 11:39
Ben ook nieuwsgierig geworden naar dat Hippo Gold. Kan iemand een foto maken van een stal gevuld met Hippo Gold??? De inhoud van 1 zak, is dat net zoveel als van een zak vlas??????
Ze staan nog steeds op vlas bij mij. Wacht nog steeds op stro korrels. Ik ben niet zo vaak online, omdat mijn pc op de veranda staat en het daar erg koud is. De houtkachel heb ik niet elke dag aanstaan. We hebben er 2 en ik blijf heen en weer lopen om te vullen. CV hebben we ook, maar de mazout (stookolie) is duur, dus veel hout stoken.
Het zijn pakken van 20 kg,kijk anders even op de website van Bellinco,is nu Horse Partners.Het is voor mij al een tijd geleden,dat ik vlas heb gebruikt,ik heb wel de indruk,dat deze pakken hanteerbaarder zijn
Zo snel iemand ervaring met hippo gold heeft graag even melden, heb een allergisch paard en gebruik al jaren aubiose maar dat is in verhouding behoorlijk duur t.o.v. hippo gold,heb ook al gemaild naar de firma maar ervaringen van jullie is beter, vooral of het echt z.g.a stofvrij is, alvast bedankt.
laddie
Geplaatst: 20-02-10 12:05
Ik heb de Hippo Gold nu 2 dagen uitgeprobeerd in de behuizing van ons binnenkonijn,ik was voornamelijk benieuwd wat het zou doen met plasjes,deze lijken wel verdwenen en je ruikt niks.Het spul voelt lekker zacht en dodo lijkt tevreden,wat betreft stof,ik heb 1 baal uitgeschud in een 510 liter ton,gekocht voor dit doel ivm evt ratten of muizen die van de pakken zouden gaan knagen,wanneer je het losgooit lijkt het wat stoffig,maar dat zijn hele kleine stukjes die naar beneden vallen,ben er even boven gaan hangen om te kijken wat het met mij doet ivm mijn bronchitus,maar geen probleem,wat grootte betreft lijkt het op aubiose,ook wat betreft oppakken en laten vallen,ik gebruik aubiose in de stallen voor de kippen eenden en konijnen.Als het zo ook werkt in de paardenstallen ben ik tevreden :
Klinkt positief !! Ik heb net weer 2 zakken Crushed gehaald en ga dit nu eens mengen met een baal gehakseld stro. Als dat idd ook niet te stoffig uitvalt lijkt me dat ook wel een goede combi. Al hou ik me nog steeds aanbevolen voor een zakje Gold
laddie
Geplaatst: 20-02-10 13:11
Ik ga het in ieder geval ook voortaan gebruiken voor het kleinvee,het scheelt ongeveer 3 euro met een pak aubiose
Toekie
Geplaatst: 20-02-10 13:15
Ik gooi komende week de laatste zak strokorrels erin.