Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
boemel schreef:Ja, dat is t lastige hè. Als de hele familie mee komt en wij zitten op het terras te ontbijten … weg rust!
Of gekke eisen enzo.
Hier altijd ruwvoer voorhanden, maar de brok krijgt ze op de gekste tijden. Tja, daar wil je ook geen gezeur over.
Karin_deB schreef:Denk dat je gevoel al heel veel zegt boemel!
Ben benieuwd hoe het gaat lopen.
@Wonders, wat een zonnige en relaxte plaatjes![]()
Verder niks blijven hangen, sorry.
Rollercoaster hier, mijn moeder is vrijdagavond overleden.
_Lorette_ schreef:Ik wil dit jaar een graasmasker proberen voor mijn zwarte. Maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Dat wordt waarschijnlijk weer zo'n vervelende periode van minstens 7 verschillende types proberen om te zien wat past én werkt én blijft zitten én heel blijft.
_Lorette_ schreef:Oké, laten we zeggen dat het beter moet gaan dan met springschoenen. Haar record staat op 3 dagen. Meestal waren ze dezelfde dag nog gesloopt. Nieuwe springschoenen waren veel duurder dan haar beslag, dus ze staat gewoon zonder. Maar dat is dan weer heel anders dan met een graasmasker...
Nickeltje schreef:Waar woon je? Ik ben uiteindelijk uitgekomen op de greenguard, maar heb verschillende anderen geprobeerd en dus nog liggen. Inclusief een reserve greenguard. Je mag ze lenen om uit te proberen. Ik woon in Dalfsen.