Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
xChantal94 schreef:Ik heb geprobeerd het topic te doorzoeken maar kan het niet terug vinden. Welk apparaat op ali express is vergelijkbaar met de sectolin tondeuze?
stalxpaard schreef:Hoi allemaal, ik val hier even binnen. Dinsdag ga ik met mijn jonge paard naar de keuring. We moeten al om 6 uur vertrekken dus ik wil haar graag de avond van te voren vlechten. Voorheen reed ik paarden van andere eigenaren en deed ik het altijd op de dag zelf. Maar wil graag de tijd nemen vandaar de avond van te voren zodat 's ochtends enkel nog eventuele schade hoeven te herstellen.
Ik heb haar 1 x eerder de dag van te voren gevlochten een paar weken terug en toen lag alles eruit. Ik had enkel vlechtjes gemaakt. Nu ben ik van plan om ze ook gelijk op te knopen met naald en draad. Heeft een van jullie ervaring met braid it up van naf? Draagt dat nog wat bij aan de stevigheid? Of zou haarlak of gel hetzelfde effect geven?
VWestra schreef:Ik scheer altijd in een soort V vorm omhoog aan de voorzijde. Dus vanaf de kroonrand naar de kogel en aan de voorzijde dan de V. En inderdaad ook de kootholtes uitscheren. Evt dan nog met scheerapparaat met de haren meescheren vanaf knie ongeveer.
Heb het gisteren gedaan dus kan straks even foto’s maken
AnneJ1995 schreef:VWestra schreef:Ik scheer altijd in een soort V vorm omhoog aan de voorzijde. Dus vanaf de kroonrand naar de kogel en aan de voorzijde dan de V. En inderdaad ook de kootholtes uitscheren. Evt dan nog met scheerapparaat met de haren meescheren vanaf knie ongeveer.
Heb het gisteren gedaan dus kan straks even foto’s maken
Graag! op hoeveel mm scheer je dan?