Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kasmir schreef:Mag ik vragen hoe jullie je frame in de bak hebben bevestigd? Ik ben opzoek naar een creatieve manier waardoor de carabijnhaken niet zo'n pestlawaai maken als ze er een keer een ruk aan geven. Vind het al jammer dat de haken niet aan het frame vast kunnen (frame is te dik) dus zitten onderin vast wat niet super praktisch is met vullen.
Starbreeze schreef:Ik heb een vraagje over een slowfeeder in de stal. Hoe doen jullie dat met een beslagen paard? Lijkt mij dat ze vast kunnen komen te zitten in het net wanneer dit te laag hangt?
Starbreeze schreef:Ik heb een vraagje over een slowfeeder in de stal. Hoe doen jullie dat met een beslagen paard? Lijkt mij dat ze vast kunnen komen te zitten in het net wanneer dit te laag hangt?
_suus19_ schreef:Aan de mensen die onbeperkt voeren en zo niet tig keer per dag netten moeten vullen; hoe doen jullie dat? En hoeveel eten jullie paarden dan?
Ik heb een mini en een welsh en die eten samen 10 kg voordroog op een dag. Ik heb liever niet dat ze meer kg eten (eentje met HB en cushing ben als de dood dat hij te dik wordt), maar ze mogen wel langer met hun eten doen. Voer het liefst 1x per dag bv dat ze er gewoon meer dan 24 uur mee doen.
Ze krijgen nu in 3x3 netten en doen ongeveer 1 uur met 1 kg.
Weet iemand hoelang paarden erover doen met 2x2 mazen? En als ik de 3x3 netten dubbel over een bak heen doe, zal dat schelen of niet? En hebben ze dan niet alleen maar net in hun mond ipv hooi?