Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DuoPenotti schreef:Die schuilstal is juist geniaal. Als de gemeente ooit moelijk doet voor een schaduwplek ben ik benieuwd wat ze er van zouden zeggen als je dat in de wei zet
Wonders schreef:Oei heftig boemel. Ik hoop dat de training kan helpen.
Hier staan ze vandaag gewoon in de tuin, moeten we geen gras maaien![]()
[ Afbeelding ]
boemel schreef:Momenteel heb ik een hoop stof tot nadenken… ofwel piekeren.
Op het werk lopen een aantal dingen echt niet fijn en dat zet wel aan het denken hoe daar vervolgen aan te geven.
Ik mis Mir totaal niet. Sterker nog, na 2 weken zonder Mir overheerst bij mij duidelijk opluchting en geniet ik lekker van Diekke zonder me zorgen te maken over een paar tanden.
Mijn vriend heeft aangegeven dat hij het buitenleven en de paarden erg leuk vindt, maar dat hij 1x per week of 1x per 2 weken rijden eigenlijk wel genoeg vindt en dat hij vaker rijdt uit plichtsgevoel en niet omdat hij daar dan echt zin in heeft. Hij is liever aan het prutsen rondom huis.
Mij bevalt het uitstekend om maar 1 paard te trainen en geen 2. Ik kom eindelijk weer echt aan tuinklussen toe, afspraken met vriendinnen en fotografie.
Dus ja, ik sta eigenlijk helemaal niet zo te springen om Mir weer hier te zetten of een ander paard te kopen.
En een kleine pony wil niet zo met Diekke.
Ondanks dat ik altijd geroepen heb, geen pensionpaard te willen, denk ik er nu over na.
Heb anoniem een berichtje gepost op FB en daar een aantal serieuze reacties op gekregen, waaronder aardige mensen uit ons dorp, die altijd met een pony langskomen, maar ook een Friese merrie elders blijken te hebben, die ze graag dichtbij huis willen hebben, zodat ze gewoon op de fiets kunnen komen. Ze kunnen zelf uitmesten.
Dus dan wel 2 paarden, maar muv voeren, geen extra werk. Maar wel een stukje inleveren privacy.
En we zijn gisteren naar de emigratiebeurs gegaan om ons te oriënteren voor over een jaar of 5.
Teveel om over na te denken momenteel dus