Enne, de rest ben ik weer vergeten

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DubbelFun schreef:Ik vind het been er ook best netjes uit zien.
Hier ook een 'kleine' verandering in de paddock... nee Peppy is niet van kleur verschoten. Meet Jasmijn ...
[ Afbeelding ]
tiny link converter
Omdat ik met Peppy op de lange termijn geen verbetering zag (eerder dat het slechter werd) is na overleg met de Stichting besloten om hem om te ruilen voor een merrietje die wel makkelijk is te handlen.
Dat is Jasmijn geworden, 18 lentes oud, heel timide, beetje stijf in de achterhand, maar laat zich wel makkelijk pakken (komt zelfs al naar me toe voor een kroeltje), ik kan makkelijk het halstertje om doen en alle voetjes optillen.
Ze is flink aan het verharen en de manen zien er ook niet echt uit, dus daar gaat mooi wat 'quality-time' inzitten
Akshay schreef:Ben vanochtend mee geweest achterop bij het span tuigpaarden van de overburen. 1 vd 2 loopt internationaal in een span dus het was iets andere koek dan mijn Didsje. Het aanbod om ook een stukje te doen heb ik maar afgeslagen want ik denk dat ik van zoveel power iets te makkelijk onder de indruk raak
DuoPenotti schreef:Ik heb vorig jaar mijn tinkertje verkocht, maar in het contract gezet dat als ze hem ooit besluit te verkopen mij als eerste contacteert.
Of ze dat ook echt gaat doen is natuurlijk de vraag, want zo'n contract is natuurlijk niet rechtsgeldig.
Maar krijg nog wel regelmatig een update dus denk van wel.
Geeft voor mij een fijn gevoel.
Misschien ook wat voor jou Lynn.
Ik heb zo'n verdriet gehad bij verkoop van een paard, kwam super te staan en toen was ik echt blij.
Maar toen die eigenaresse hem verkocht vond ik dat hij in een hel was beland. Proberen terug te kopen maar die eigenaar deed dat niet.
En als diegene waar ik hem aan verkocht had maar even had laten weten dat ze hem weg wilde doen had ik hem direct terug gekocht.
Ik had hem alleen maar verkocht omdat ik hem meer aandacht, fanatieker rijden gunde, het was zo'n lief paard.
En ik weet het, verkoop is niets meer te zeggen hebben, toch heb ik daar veel verdriet van gehad.
Ondertussen leeft hij niet meer....
Dus daarom bij mijn tinkertje dat contract.
Belker schreef:
Horsie84 schreef:[
Mensen zijn niet te vertrouwen... hoe mooi ze zich ook voordoen... in the end its all about the money.
Vandaar dat ik naar de notaris ga. Mijn eigen gefokte nu 20jarige doet het zo leuk met bijrijdster. Ze heeft een uitstapje gehad naar andere verzorgpaarden. Maar ze miste die van mij wel. Toen weg ging ook aanbod gedaan...nu komt ze er op terug.
Wat er ook gebeurt in haar siruatie of die van hem(bv blessure en niet meer kunnen werken) ten alle tijden wil ik dat hij terug komt naar mij.
Ik ben ooit al het schip in gegaan en dat gebeurt me geen 2de keer.
Dus nu laat ik het vast leggen bij de notaris.