Ziet er weer netjes uit

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fleuribelle schreef:Hier was ze ruim anderhalf jaar en net voor dat ze naar de opfok ging.
[ [url=m/z6BkdZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lynn_Nikita schreef:Ik stopte net middenop de weg omdat er iets bewoog en ik niet wist of het gewonde vogels of jonkies waren. bleken dus 2 jonge vogeltjes dus ik wilde uitstappen om ze aan de kant te zetten, komt er een tegenligger en flats over beide heen. sukkel
Lynn_Nikita schreef:Ik ga mijn katten wegdoen. Onze hond blijft te gefocust op ze. Net een hele hoop lawaai beneden blijkt de hond de deur geopend te hebben. Ik hou ze al zonder toezicht apart namelijk
Er lag overal kattenpis op de vloer en 1 kat was nat en doodsbang. Ik heb al een hele "route" via t plafond met plankjes, kistjes en hoge krabpaal en plafond zodat ze de woonkamer via het plafond door kunnen, zit vaak in de kamer met katten en zolang ze stil liggen gaat het goed, neuzen ze zelfs zodra ze bewegen vliegt hij er echter op af. 45 kg Hond vs 11 mnd oud kittens . Hond heeft als pup bij katten gewoond en met onze vorige volwassen katten ging het al niet goed samen maar die waren bejaard en woonden vanaf dat moment boven. Ik hoopte dat het met kittens beter zou gaan maar ze zijn nu al bijna een jaar samen en de hond blijft zo doen. Oei hoe ga ik dit de kinderen uitleggen ....
Karin_deB schreef:Hier was ik helemaal blij met een buitje denet. Binnen 5min weer droog en buienradar zei ook maar 0.1mm
Maartje_M schreef:Hier stonden Jonique en cheetah vandaag ineens hun staart te schuren. Ze krijgen sinds een paar dagen weer gras, sinds een paar dagen weer pavo vital en ze zijn beide natuurlijk enorm in de rui. Dus waar zou het nou aan liggen?
Libera schreef:Kun je er geen buitenkatten van maken? Dan kunnen ze gewoon muizen vangen in de stal... onze honden gaan ook graag achter de katten aan maar onze katten staan hun mannetje wel en hebben vooral Caeden al goed op z’n plaats gezet
[ [url=m/JjwAz9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kirrr schreef:Eentje die nog eigenlijk nog niet officieel in het circuit dekt. Hij zou in de loop van deze maand online komen en dan mag ik het ‘publiceren’. Is uitgebracht in USA en staat nu in België en zal na Corona hier uitgebracht worden.
[***] schreef:Welkom fleuribelle! Ah ook puppy's, inderdaad effe werk...…. Wat een schatjes en een mooie plek voor je paarden.
Hier zijn Suzy en ik samen aan het "Bokken"
[ [url=m/rJR5Tp.jpg]Afbeelding[/url] ]
xXutopiaXx schreef:Fleuribelle schreef:Hier was ze ruim anderhalf jaar en net voor dat ze naar de opfok ging.
[ [url=m/z6BkdZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
rover_ schreef:Fijn dat het wat beter lijkt te gaan Nelleke, beterschap.
Je woont leuk Fleuribelle, schattig die pups. Vraag me af of 2 vermoeiender is dan 1 of dat het juist mee valt omdat ze elkaar bezig houden