Flew schreef:Vandaag mijn guppie voor de grap eens helemaal opgezadeld. Gaf geen krimp. Je zou er toch bijna op gaan zitten, behalve dat ik hem daar nog veel te baby voor vind.
Ik stond gisteravond op een krukje naast de bijna 4-jarige PRE van mijn stalgenootje te hupsen. Beetje duwen op de rug, beetje been in de lucht slingeren. Was de tweede keer (vorige keer heeft stalgenootje het zelf gedaan, dus nu was ik), maar beest stond er

Onze wintersituatie (2 grote pony's, 1 A-welsh en een shet) is een paddock van ca 14x28 met stoepje van 3x9, en drie stukken track van 5x60 per stuk. Qua oppervlakte dus een leuk formaat, maar ik ben vooral blij dat ze als ze een sprintje willen trekken, dit ook kan (mijn ruin is erg goed in achterin starten, dan één pad van de track afcrossen, met een zijsprongsluithup de paddock in te denderen, daar een rondje om de hooibak te maken (incl. rodeo ploink) en dan de track weer op de scheuren. De shet doet daarin lekker mee, de PRE heeft meer met pirouettes en hogeschoolsprongen in de lucht en mijn Welsh... tja, dat soort dingen doe je niet als dame-op-leeftijd (ze is 22, maar wel artrose). Af en doe doet ze parmantig mee, draven met knieactie en staart erop, of galopperen als een hert.