Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Yontheke schreef:Claudia, dat had ik met Buddy ook. Maar we hadden nog geprobeerd om hem wat kalmeringsmiddel te geven om de spuit er in te krijgen maar daar ging ie ook dwars doorheen dus uiteindelijk had hij wat meer gekregen dan normaal en heeft toch ook serieus lang nodig gehad om weer recht te staan en heb daarna nog 3 kwartier naast hem gezeten. Hij kon nog bijna geen pas verzetten zonder te zwalpen maar toch weer grasjes beginnen plukken. Tsja, je bent een shet of je bent het niet..
Ik geloof nooit dat het ooit nog gaat lukken om hem in te enten na vandaag. Gelukkig is het mentaal geen doetje want ik vond het allesbehalve voor de pony zo, maar als ze zo flippen, moet je gewoon even doorpakken want als ze morgen had terug gekomen mocht ze waarschijnlijk niet eens in de buurt komen.
Echt een gekkenhuis dat dier. Niet te doen.
Geen ruzie meer met de man. Die was erbij en heeft de tang rond zijn ballen zelfs vastgehouden voor de dierenartse
Antheman schreef:Vliegje is vanmorgen gecastreerd! Hele happening. Mooi om te zien. Hij is niet happy. Morgen bel ik of ik Metacam mag geven.
cabochon1 schreef:Mag ik een vraag stellen.(lees soms stukjes mee )
De site die Tinky aanbeveelt voor het vlozaad heb ik net opgezocht.
Gebruik je dan van die hele zaadjes ,de zakken die ik bij de paardendrogist koop zijn nl gemalen.
Zou dit de zelfde werking hebben? Dan is het wel veel voordeliger.
Lynn_Nikita schreef:ben benieuwd Sandra, balen dat hij zo achteruit gaat. Wat voor gezwel is het precies?
Net gereden, ging weer vrij aardig. Wij zoeken nu vooral de ontspanning om omdat hij sowieso al de neiging heeft hoog te lopen met zijn hals (PRE) maar ook zo ingereden is. Hadden mooie stukjes erin zitten. Als mijn trailer gemaakt is wil ik naar de meinweg, liefhebbers om mee te gaan? Is wel jong paard wienig gezien, 2 keer eerder een rondje buiten geweest. Wil gaan oefenen. het is geen zeikerd gelukkig ( ik daarintegen wel)