Hier net de stallen uitgemest etc en het verband van Milo z’n been afgehaald. Schrok er een beetje van, het is dicht maar zn been ziet er iets wat gehavend uit
. Trekt natuurlijk wel weer bij, nou ja daar ga ik vanuit. 
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Trekt natuurlijk wel weer bij, nou ja daar ga ik vanuit. 

DubbelFun schreef:Ze is heel voorzichtig naar Boon toe, dus ik hoop dat die niet al te drakerig gaat doen.
Zijn er nog goede additieven die ik zou kunnen geven om die stijfheid minder te krijgen (als dat op die leeftijd nog gaat lukken).
. 
. Net een uur aan het tuttelen geweest en ze heeft al die tijd los naast me gestaan. Af en toe even aangevend waar ze jeuk had en als ik dan borstelde deed ze met haar lipje mee. Af en toe kwam Boon even kijken en konden ze even voorzichtig neuzen.
maar het geeft meer 'lucht' onder de manen/staart en minder kans op de negatieve dingen van al dat lange haar.
.
Klinkt nu al als een fijne pony! Zou ook eens kijken naar glucosamine en MSM. Ik heb een supplement van mijn DA, daar zit ook duivelsklauw bij inderdaad, is een vloeistof voor over het voer. En wellicht kun je ook kurkuma bijvoeren, heb ik ooit als tip via Insta gekregen van iemand, en dat geef ik Tamme nu ook.
Je zou op Instagram kunnen kijken bij Ukiespaddockparadise, zij geeft veel tips omtrent de aanleg ervan
Ondanks dat ik geen PP heb, ben ik best wel fan van haar berichtjes en haal ik er ook veel inspiratie uit haha 
Hoe is 't verder met 'm?
Hopelijk trekt 't water snel weg...
Al is 't maar mooie bloemetjes en meer bijtjes ofzo
Daar zou ik al gelukkig van worden haha... oké, nu stop ik met klagen
Wil jullie nog wel bedanken voor alle lieve reacties
Dus die zullen we van de week, als de wind is gaan liggen, weer optakelen en rechtop zetten
.
DubbelFun schreef:Dat ziet er niet uit als JKK, dat krijgt enkele paarsige stelen als het droog is.
Ken iemand dit ??
https://www.pharmahorse.nl/vitamine-e-e ... paard.html
Zit wel ongeveer in wat ik zoek en is nog een beetje leuk geprijsd.