Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
meggiemeg schreef:Gebroken teen is lastig, is niet te gipsen, heb mijn kleine teen ook ooit eens gebroken tijdens een stoeipartij met de hond. Moest vanzelf genezen. Heeft die ook gedaan staat alleen een beetje raar als je naar de andere tenen kijkt.
DubbelDun schreef:Tenen is idd weinig aan te spalken. Zolang ze 'netjes' gebroken zijn is een spalk aan een buurteen voldoende.
kristelhans schreef:Tamara, ben je wandelend aangekomen op je stekkie of was het glibberdeglibber? Zag filmpjes voorbij komen van mensen die gingen schaatsen op de straat!
dynamiek schreef:de eerste x dat ik dus wat gebroken heb, en de pijn zal ik dus niet zo snel vergeten nu
meggiemeg schreef:.Net even bij topdiervoeders geweest, het blijft een aparte en bijzonder man. Hij heeft alles in de ban gedaan wat geld kost en daarom stopt hij met de winkel, gaat alleen nog maar bezorgen. Alles per mail of telefonisch bestellen en dan brengt hij het zonder extra kosten. Erg veel bijzonders lag er al niet meer.
dynamiek schreef:Meggiemeg voer nu ook geen korting op?
Of andere leuke prijsjes?