Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
timokyana schreef:hoe krijgt jou paard het kapot op die hoogte vraag ik me af?
tuinslang knagen ze hier gegarandeerd kapot.
Dinopino schreef:ja buitenzinnig je moet je paarden natuurlijk wel vragen wat ze lusten).
Anders gewoon laten hongeren eten ze het vanzelf op
DubbelDun schreef:@scoxxx : ik moet je helaas gelijk geven. Soms zijn er balen bij die ze echt niet eten. IK ruik er dan niets geks aan, maar ik vertrouw de paarden er blindlings op. Ik wil ook gewoon het risiko niet kopen dat er idd iets engs in zit waar ze weet-ik-wat van kunnen krijgen.
DubbelDun schreef:Maar het zou toch handiger zijn als ze idd meer gingen lopen. Dus als er nog verlichte geesten zijn met een mooi plan voor een 'weglopende hooibaal' dan hou ik me aanbevolen
arno8 schreef:Buitenzinnig schreef:Rotjes en spoken in de struiken die op een timer werken, of met een bewegingsmelder...dus wanneer er dan 1 langzaam voorbij sjokt er een spook met een knal uit de struiken schiet??
Het komt min of meer in de buurt
kevje06 schreef:vandaag de paarden de wei in gegooid, vond ze zielig in hun paddock (paradijsje).
het pad was zo vertrapt, een zwarte gladde bende dus daar gingen ze niet meer op...
dus hek open en de wei in, dan maar zo, overdag daar en 's nachts in hun paddockje (stukje paddock, met stuk beton en uitloopstal).
volgend jaar maar investeren in van die rubbergrastegels...
voor het pad wellicht een goede oplossing.