Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dais_ schreef:In ons vorige huis hebben we dat ook gehad (ook een oud huis), ik ben er niet zo van onder de indruk hoor. Ik heb daar zelf een nieuwe vloer gelegd en de muren opnieuw gestuct en ik wist wel al dat dat hier ook ging moeten op termijn. De vloer in de bijkeuken ligt geen zeil over en daar zijn de tegels ook verzakt en gescheurd. We weten van de vorige, vorige,vorige bewoners die hier als kind gewoond hebben dat er vroeger een put onder zat... iets om melk te karnen ofzo? Ik weet het niet meer precies.
Waar de keuken nu is, was vroeger een slaapkamer. En waar we ooit hopen te gaan slapen was vroeger de graanopslag. Ik vroeg me al af waarom er allemaal graan tussen de planken zat. We hebben ook een oude bietenkelder nog naast het huis (in de wei dus eigenlijk) en we hebben zelfs een éxtra gang ontdekt tussen 2 muren ;'). Onze woonkamer had een paar m2 groter kunnen zijn!
Belker schreef:Haha Dais, het houdt je bezig. Die geheime gang is leuk voor kinderen. Ga je die nog weghalen en je woonkamer vergroten?
kojack schreef:Dit was vanmorgen... onze trampoline is een zwembad geworden[ [url=m/UIfmAD.jpg]Afbeelding[/url] ]
goldenarrow schreef:Hahaha, die trampoline
Hier is het nu iets rustiger gelukkig. Nu maar hopen dat dat zo blijft. Alles staat inmiddels alweer blank hier
Dais_ schreef:Prairy schreef:Ooit, ooit zijn we klaar
Optimist![]()
Lekker zoveel opslagruimte erbij! Had je de containers al of speciaal voor aangeschaft? Ik zoek namelijk een container. Als alternatief omdat ik geen vergunning krijg om een schuilstal te zetten. En een container mag wel...
kojack schreef:goldenarrow schreef:Hahaha, die trampoline
Hier is het nu iets rustiger gelukkig. Nu maar hopen dat dat zo blijft. Alles staat inmiddels alweer blank hier
Hier ook, gewoon echt niet tof. (Pot)klei grond is gewoon poedersuiker.
Ik keek net even de weersverwachtingen, daar kan ik ook niet vrolijk van worden