Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DubbelDun schreef:@MarliesR: zijn dit kleine baaltjes die tot één grote gebonden zijn of is het zo'n hele grote baal ??
DubbelDun schreef:@MarliesR: zijn dit kleine baaltjes die tot één grote gebonden zijn of is het zo'n hele grote baal ??
xXutopiaXx schreef:Da's ook zo'n knapperd Kir!
Hebben de beregening nu ff op de oude, achterste wei getest. Vorig weekend geïnjecteerd en nog een beetje extra kalk gestrooid.. maar je ziet het mos nu gewoon voor je ogen bruin worden!! Jullie enig idee hoe dat komt?
Van de week komt hopelijk nog kunstmest, lavameel en extra zaad voor de nieuwe weikunnen we het systeem mooi omleggen naar die kant, want dat stuk behoeft ook wel enig onderhoud inmiddels
![]()
![]()
[ [url=m/v0Gh87.jpg]Afbeelding[/url] ]
BoRo schreef:Ik kan op internet niet goed vinden wat het verschil is tussen een klepelmaaier en een bloter. Wat gebruiken jullie, en weet iemand het verschil?
belle_boef schreef:Kalk zal dan wel vocht intrekken uit het mos.
Maar heeft het zin om alles tegelijk op de bodem te gooien. Ik weet niet beter dan dat er 2 maand tussen het kalken en bemesten moet zitten
Ir1ne schreef:xXutopiaXx schreef:Hebben de beregening nu ff op de oude, achterste wei getest. Vorig weekend geïnjecteerd en nog een beetje extra kalk gestrooid.. maar je ziet het mos nu gewoon voor je ogen bruin worden!! Jullie enig idee hoe dat komt?
Van de week komt hopelijk nog kunstmest, lavameel en extra zaad voor de nieuwe weikunnen we het systeem mooi omleggen naar die kant, want dat stuk behoeft ook wel enig onderhoud inmiddels
![]()
![]()
[ [url=m/v0Gh87.jpg]Afbeelding[/url] ]
Volgens onze buurman komt t van t weer (akkerbouwer). Koude nachten en hele droge dagen.
Even gemist wellicht maar heb jij n grondwaterput? Wat voor pomp heb jij erin en welke sproeiers? Wij moeten dat nog kopen, vandaar![]()
Robijntjah schreef:Een vraag voor de mensen die een poel hebben, hoe hebben jullie dat aangepakt, zit er bijvoorbeeld doek in en zo ja, wat voor doek?
Ik denk dat een poel ons volgende project wordt