Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
bruintje123 schreef:Mag ik hier even wat vragen?
Iemand van jullie toevallig in het bezit van een hout versnipperaar?
Zo ja wat voor een en hoe bevalt die?
Jotoma schreef:Wat fijn dat jullie opnoemen aan dat huis wat in je op komt. Zo had ik sommige punten inderdaad nog niet bekekenkijk ik toch door een te roze bril.
Moet wel zeggen dat ik door de reactie van gingerale ook wel weer even achter mn oren krab.
Hoe zijn jullie gezinsamenstellingen nu?
Wij 30, met 2 katten en 1 paard (wordt natuurlijk anders als die aan huis zou komen). Wel met kinder (en honden) wens
Op dit moment zelf volledig arbeidsongeschikt.
Selka schreef:Maar het is wat het is. Alleen niet grappig als je gaat uitrekenen wat je netto aan hypotheek mag gaan betalen bij zulke bedragen in de wetenschap dat we alles moeten aflossen
Wat vinden jullie trouwens de minimale m2 per paard in de winter? Heb wat op t oog maar dan moet ik een paddock aanleggen en wil inschatten wat dat gaat kosten. Is 40x20 voldoende? Hoe diep is jullie paddock? Ik lees hier op bokt verschillen van 10 tot 70 cm. Dat scheelt een hoop geld op zo'n oppervlak
bruintje123 schreef:Mag ik hier even wat vragen?
Iemand van jullie toevallig in het bezit van een hout versnipperaar?
Zo ja wat voor een en hoe bevalt die?
Jotoma schreef:Voor diegene die onder de twee ton gekocht hebben. Moet er dan nog enorm veel aan het huis gebeuren? En welke omgeving is dat?
Ik vind dit bijv acceptabel als woonhuis, behalve de keuken. Maar verder echt wel top:
Huis in Smilde gevonden via #funda
http://funda.nl/49444476
Maar die prijs... en hij staat al meer dan 6 maanden te koop. Dus wat zie ik hier over t oog?