Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Paardengek81 schreef:Vandaag paardje wezen kijken. Super leuk en braaf dier. Nog niet perfect voor elkaar, maar dan heb ik ook nog wat uitdaging. Ze is een jaar geleden goedgekeurd met foto's van hals, rug en benen. Zouden jullie nu weer op die manier laten keuren of foto's van toen laten bekijken door eigen dierenarts en klinisch laten keuren?
Maartje_M schreef:Wij hebben wel weer genoeg regen gehad, waar kan ik het heen blazen?
DuoPenotti schreef:Citaat:Ik zou foto's doorsturen naar eigen DA en zijn/haar mening vragen. Als er ergens twijfels zijn overnieuw doen
Dit zou ik ook doen. Daarnaast wel klinisch.
boemel schreef:Ja die osteopaat is ook dierenarts. Echter geen foto’s gemaakt en het dier is echt heel erg kreupel en de schouder staat raar. Ik begrijp niet dat het advies is om te rijden.
Audesta schreef:Morgen werken op de club en onderling mee rijden daar in de l1.
MarjanB schreef:Lastig boemel, ik zou zelf zeggen dat je het vervelend vind om het dier zo te zien lopen en dat je liever niet hebt dat ze bij jou komen trainen.
Lewie is voor t eerst mee geweest als hand pony naar het bos. Lando is zo braaf dus dat gaf lewie veel vertrouwen overal waar hij iets eng vond.
[ Video ]