Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maartje_M schreef:1g per kg lichaamsgewicht he? Dan beginnen we maar eens met 10kg bestellen
Karin_deB schreef:Edit: met bovenstaande kg zou ik dan 8kg nodig hebben.
Kost dan 57,- per maand. Duur grapje om dat maandelijks te doen
DuoPenotti schreef:Ik zou dat ook wel eens willen weten maar meestal komen ze niet voor maar 2 paarden.
@belle hoeveel pakjes heb je er af gehaald?
DubbelFun schreef:Mooi dat de merrie weer goed loopt. Als het idd een flinke verstapping geweest is kan ze er nog lang last van houden als ze op een ongelijke harde ondergrond loopt. Ik merk bij Boon dat die met vorst op een bevroren paddock snel last krijgt. Ik doe dan altijd schoenen aan en daar heeft ze veel steun aan.
belle_boef schreef:@greendragon hier groeit het niet meer extreem maar zitten op veengrond dat houd vocht beduidend langer vast waardoor en we wat groei blijft. Hier zaten de aren al in.
belle_boef schreef:Na 10 kleine pakjes ging de pers stuk en zijn het grote geworden. 11 balen van zo’n 400 kilo.
biancaaaa schreef:Ik laat ze nu maandelijks aan huis wegen ivm maag/darmpatient die op de pred staat. Mijn 10 jarige van 1,74m weegt 581 kg en mijn 2 jarige op 1,64m 520 kg.
Maartje jij zit bij mij in de buurt toch? Ik heb echt een hele fijne dame die hier aan huis komt. Ik kan je haar gegevens wel doorgeven?