Ik heb ze hier maar even binnen gehaald, het begon hier net ook te onweren en wij zitten midden tussen de velden. En zeker met de veulentjes neem ik dan liever het zekere voor het onzekere, dan maar een keer wat minder lang buiten. Volgens mij waren ze er geen van allen rouwig om
Dat soort dingen ben ik ook aan het doen. De voorstrijk zit er overal op, morgen gaan we verder met de witte verf. De andere kleuren zijn besteld, maar nog niet binnen. Maar ik kan ook nog een hooiframe opnieuw in elkaar zetten, dus dat wordt het klusje zo.
xXutopiaXx
Geplaatst: 13-03-21 15:51
Beste weer om lekker binnen aan de gang te gaan ja
DF: dit konijntje zat 'gelukkig' alleen binnen, omdat hij in januari al eens ziek was, toen heb ik hem naar binnen gehaald en hem er weer bovenop gekregen.. maar nu dan toch dit.. dus hij heeft niemand aan kunnen steken gelukkig. Maar ga hem daarom des te meer missen: hij liep elke dag, de hele dag hier lekker in de woonkamer rond..
Hier net trouwens ook ineens een enorme klap onweer!! En toen ging er in 't dorp ineens een berg vuurwerk af Apart....
Jaa, ik moest ook gelijk aan Enschede denken! Gelukkig daarna geen paniek gehoord verder.. maar raar is 't wel
Wauw, die uil is inderdaad mooi gelukt zeg!! Leuk!
Dankje DuoPenotti... hoop dat deze tijd snel voorbij gaat ja... nog nooit zo naar de lente verlangd als nu, en dat dacht ik vorig jaar ook Hopelijk doet 2022 er niet nóg een schepje bovenop.. zeg ik, terwijl 2021 voor m'n gevoel nog steeds nog maar net begonnen is Afgelopen week is m'n emmertje ook wel even flink overgelopen, maar blijkbaar was m'n bordje nog niet vol! Man man...
Ah natas, wat sneu. Nu is de niet leuke dingen meter wel vol toch, de rest van het jaar alleen maar leuke dingen.
Hier ook veel hagel en onweer vandaag.
Bezig geweest met het waterpas leggen van banden om 2 containers op te zetten, gewone opslag en de ander voor hooi opslag. Eentje kunnen plaatsen, moeten we van de week nog 'even' opbouwen, zijn demontabele. De ander moet nog een fundering krijgen van stoeptegels, geplaatst worden en dan ook opbouwen. Hebben we mooi zo'n 17m2 opslag erbij. Erachter komt dan een soort carport voor de tractor.
Ooit, ooit zijn we klaar
Dais_
Geplaatst: 13-03-21 20:46
Agh sneu Natas van je konijntje! Ik heb ook onlangs een konijntje verloren aan EC. Haar vriendje behandel ik nu ook al anderhalve maand maar er zit geen schot in de zaak. Zijn achterhand is heel slap en hij valt om als hij op zijn achterpootjes gaat staan. Klote parasiet :-(.
Mooi die uil DuoPenotti!! Net echt!
Wat een rotweer vandaag. Wij hebben boven geverfd en terwijl ik aan het verven was regende ik nat... binnen!!! Ik kijk letterlijk zo naar buiten tussen de dakpannen door. Paar weken geleden is de schouw weggehaald en daar zijn dus nieuwe pannen gelegd en nu dus al scheef gewaaid. In de loop van de komende week komen ze het terug fixen.
En verder hebben we ineens een sink hole in de keuken. Precies voor het fornuis. Je staat daar in een put. Zeil weggehaald en er is 1 tegel onder helemaal weggezakt.
Verder zit er ineens een stuk muur helemaal los in de gang. Na de vorst is er 1 en ander aan het verzakken... Leuk een oud huis! maar ondanks alles woon ik hier super graag .
@dais: dat klinkt allemaal best wel serieus !! Klinkt als een niet goede fundering en een niet funktionerende waterkerende laag.
Dais_
Geplaatst: 13-03-21 20:51
Prairy schreef:
Ooit, ooit zijn we klaar
Optimist
Lekker zoveel opslagruimte erbij! Had je de containers al of speciaal voor aangeschaft? Ik zoek namelijk een container. Als alternatief omdat ik geen vergunning krijg om een schuilstal te zetten. En een container mag wel...
Robijn, veel eer van je schilderwerk! En wat een mooie deur!
DubbelFun, de aannemer loopt hier de deur plat momenteel. We zullen het komende week even met hem bespreken. De fundering van dit huis is van 1800 dus het voldoet niet meer aan de huidige maatstaven vrees ik .
Laatst bijgewerkt door Dais_ op 13-03-21 20:52, in het totaal 1 keer bewerkt