Tcm62 schreef:Wij zijn stallen aan het bouwen en willen isolatie in de delen waar we hout zetten. Stal is deels hout deels gemetselde muren...
Welke isolatie hebben jullie gebruikt?
DubbelDun schreef:Geen. Met open stallen is isolatie een beetje onzinnig.
Het e nige wat ik me kan bedenken dat nuttig is op het dak een laag isolatie. Dat zal zomers wat in warmte schelen en met regen heb je minder last van condensdrup.
Tcm62 schreef:Er zijn wel mensen die isoleren...wordt het niet ontzettend koud met een stevige vorst periode? Ik doe dan de bovendeuren op een kier.
Het wordt net zo koud als het buiten is, maar dan zonder de wind 
Bij een stevige winter hangen de pegels aan de baard, maar ze leven allemaal nog 
@dynamiek: die platen zou ik ook willen hebben, maar ik vrees dat de golfplaten die er nu op liggen nog wel even mee gaan.
Ik betaalde de laatste keer 5 euro voor een pakje (wel thuisbezorgd en hulp met lossen/opbergen). Ik ben nu aan de laatste 6 pakjes en hoop toch echt aan het eind van deze week nieuw hooi te hebben 
Ondanks dat het hier niet glad is ging mijn oudje vanochtend bij het uit de stal komen onderuit.. ik schrok me rot.
Flinke scheur in de deken maar ze liep met 3 a 4 passen weer normaal.
De aanstichter was mijn bonte natuurlijk, die weer eens niet normaal kon doen naar haar en ze probeerde snel te draaien waarschijnlijk.
Morgen mag de bonte mooi op stal blijven staan tot ik klaar ben met hooi klaarmaken