Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
joyce2 schreef:Hier dan ook eindelijk foto's van mijn kast! Ik moet hem nog wel een beetje pimpen (likje verf aan de buitenkant en ik wil iets van een naambordje er nog op maken). Aan de binnenkant wil ik kijken of ik nog een mooi plekje voor de singels kan maken en m'n pa gaat nog niets maken waar de zwepen netjes in blijven hangen. Hij dacht dat er een handvat aan zat, dus hij heeft een haak bovenaan de deur gemaakt, maar m'n zwepen hebben dus geen handvat en nu gebruik ik de haak voor m'n sporen
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
lovey_ou schreef:Geweldig
gohya schreef:Geniaal!![]()
xWouter schreef:lovey_ou schreef:Geweldiggohya schreef:Geniaal!![]()
Bedankt allebei
Ik twijfel alleen nog enorm over een puntje. Ik heb op de deur de hoofdstellen en daaronder een bak voor peesjes en dergelijke. Maar is het misschien niet mooier om daar een soort van pinnen aan te maken waar ik de peesjes overheen kan schuiven? Dus het beetje het idee van een normale halster ophang haak maar dat deze dan een stukje langer is.
[ Afbeelding ]
Maaike_Kealy schreef:Anders moet je even bij een bouwmarkt kijken voor ijzeren hoek profielen. Dan kan je idd de korte kant aan je deur schroeven
zou dan wel de hoekjes wat ronder vijlen, anders beschadig je de binnenkant van je kappen
Sabahartje schreef:joyce2 schreef:Hier dan ook eindelijk foto's van mijn kast! Ik moet hem nog wel een beetje pimpen (likje verf aan de buitenkant en ik wil iets van een naambordje er nog op maken). Aan de binnenkant wil ik kijken of ik nog een mooi plekje voor de singels kan maken en m'n pa gaat nog niets maken waar de zwepen netjes in blijven hangen. Hij dacht dat er een handvat aan zat, dus hij heeft een haak bovenaan de deur gemaakt, maar m'n zwepen hebben dus geen handvat en nu gebruik ik de haak voor m'n sporen
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
hoe heb je dit gemaakt als ik vragen mag
BrittS schreef:Super leuke kasten komen er voorbij zeg! Gister heb ik mijn kast opgeruimd en dacht: laat ik ook eens een foto maken! Ik lees tenslotte al een tijdje mee hier![]()
[ Afbeelding ]
Het is een standaard kast op een pensionstal, ijzeren deuren dus daar kan niets aan hangen. De kast heeft 3 planken en voor op de middelste plank heb ik zelf een extra verhoging gemaakt zodat ik wat beter kon stapelen met bakken. Zoals te zien op de bovenste plank dekjes, laarzen en een trappetje om bij de dekjes te kunnen (). Middelste plank heb ik onder de verhoging een bak met voer staan en bovenop de verhoging staan twee bakken, 1 met medicijnen en ehbo spulletjes en 1 met spullen voor de hoeven. Aan de rechterkant staat een kratje met schone handdoeken en daarvoor een bakje met worteltjes en oude broodjes (voor medicijnen).
Onderin heb ik ruimte voor 2 zadels (vzh en dressuur) aan de linkerkant naast de zadel hangt mijn halster, rechts zijn nog 3 haken met mijn hoofdstel, kaptoom en touwhalster en achterin mijn leadrope en een bit wat ik niet gebruik. Mijn zweepjes heb ik met van die clipjes aan de planken gemaakt, zodat ik daar in de kast geen last van heb.
joyce2 schreef:Sabahartje schreef:Mn vader heeft het gemaakt. Wat wil je precies weten?
hoe je het in elkaar gemaakt hebt welke materialen enzo, kan ook via pb