Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MarjanB schreef:Ja voor 600 euro zou ik een airbag best kopen. Zie dat die hierboven niet is goedgekeurd voor t paardrijden maar wel voor motorsport
DuoPenotti schreef:MarjanB schreef:Ja voor 600 euro zou ik een airbag best kopen. Zie dat die hierboven niet is goedgekeurd voor t paardrijden maar wel voor motorsport
Die rug protector die ik heb, enkel rug, is ook niet voor de paardensport maar voor de motorsport.
Voor een cross te rijden heb je een echte BP nodig.
Dan zijn deze te weinig brechermend.
Maar spring je niet maar wil je gewoon wat meer bescherming maar ook nog iets wat soepeler zit is dit fijn.
joyce83 schreef:Onderin de bak karabijnhaken bevestigen en daar het net in klikken. Een oog onderin vastmaken en daar de karabijn doorheen. Kan eventueel ook aan de zijkant als ze geen halsters om hebben.
Lynn_Nikita schreef:Leliesan wat akelig!! Slaat hij met zijn been in de bak of hoe komt die aan de netten?
Ik heb ze ook onderin vastgeklikt aan oogjes
Malenka schreef:Peesbeschermers nodig hebben doet bij mij al een alarm belletje afgaan. Weet je wat de oorzaak is en hoe je dat aan kunt pakken?
Verder zou ik nu dan kiezen voor beschermers met echte schapenvacht. Of gewoon even wachten tot het wondje weer voldoende hersteld is. Een weekje rust doet normaal gesproken ook geen kwaad.