Selka schreef:belle_boef, toch gewoon zand? Denk dat ik dat eerst maar ga proberen. Heb wel worteldoek besteld voor eronder. Ben bang dat het anders alsnog blub is na een buitje.
ClaudiaHS, ik heb ze nieuw gekocht voor €10,50 per m2. Niet goedkoop maar wel de goedkoopste die ik kon vinden. grindplaatshop.nl de G3.
Wat voor systeem dan Libera?
Beetje hetzelfde idee, maar dan gemaakt van flexible panelen die je op kunt vouwen. Is goedkoper omdat het versturen gratis is, en het niet specifiek voor paarden gemaakt word maar voor parkeerplaatsen enzo.
Worstelen met de kruiwagen om bij de achterste hooibakken te komen en we zijn twee dagen bezig geweest. 

die naaimachine had ik nog niet eens gezien.
dus ze blij en als het goed is allebei bij mij tot “het eind”. Ik kan geen dier verkopen, al was dat misschien wel handiger geweest misschien. Mijn bruine is nu 24 en hij is verplicht met pensioen sinds zijn 18e of zo. Het is geen paard om er zo maar een zadel op te gooien en het bos in te gaan terwijl dat het enige is waar ik tijd/zin voor kan maken. Tja, hij kon het slechter treffen denk ik dan maar.