Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
palousa_boy schreef:Ik durf eigenlijk niet te zeggen of shovels gezien worden als trekker, heb er nooit een gezien met kenteken bijvoorbeeld.
Voor trekkers heb je een rijbewijs nodig om op de openbare weg te mogen rijden (als ik me goed herinner is dat een jaar of 2 geleden veranderd) vanaf 16 jaar is dat een trekker rijbewijs en vanaf 18 mag dat ook auto rijbewijs zijn dacht ik. (Maar de regels in m'n hoofd gaan over zowel nl als Frankrijk dus weet soms niet meer wat nou waarbij hoort)
Alles is te vinden op internet uiteraard.
Jotoma schreef:Wellicht google ik niet goed en kan ik beter in de omgeving vragen, maar ik kom de mini trackers nog niet vanaf 1500,- tegen.
Wel zie ik dat shovels vele malen duurder zijn, maar denk ik dat je met een tractor toch handiger uit bent. Ook ivm gewicht tillen voor het verplaatsen van hooibalen.
Zie dat het hier met de shovel ook wel gebeurd overigens, maar prijstechnisch lijkt een tractor handiger.
kusvoorjou schreef:Jotoma schreef:Wellicht google ik niet goed en kan ik beter in de omgeving vragen, maar ik kom de mini trackers nog niet vanaf 1500,- tegen.
Wel zie ik dat shovels vele malen duurder zijn, maar denk ik dat je met een tractor toch handiger uit bent. Ook ivm gewicht tillen voor het verplaatsen van hooibalen.
Zie dat het hier met de shovel ook wel gebeurd overigens, maar prijstechnisch lijkt een tractor handiger.
Ik weet niet in welke regio je zit? Ik kan je eventueel wat adresjes/telefoon nrs geven die hier rond de 1500 zitten?
Nicole dat is super zeg! Jullie gaan eerst je eigen huis verkopen en dan wat anders weer kopen? Wij durven dat niet.... wij gaan onder voorbehoud van verkoop eigen woning iets kopen. Lekker veel land zeg.... mag ik vragen welke regio? Hier os dat namelijk bijna niet te doen (met 2 verdieners)... en net huis en dan zoveel land... helaas..
Jotoma schreef:Ik vind het ook moeilijk om een huis te vinden waar niets aan hoeft te gebeuren met wat land erbij. En nu komen ze bij ons niet op gras, dus het hoeft niet inmens groot te zijn, maar toch lastig.
@kusvoorjou: ik woon in noord drenthe!