de kinderen gaan binnenkort op de manege starten. Dan word er ook aan hun behoeften voorzien. En wie weet zijn ze tegen die tijd ook klaar gestoomd voor een ritje op Rosie.Het zonnetje breekt hier door. Marinka even weer lekker een half uurtje aan het werk gezet. Kijken of ik er dit weekend weer eens op kan stappen. Ze heeft steeds erg veel zin in het jongeren. Ik moet echt wel moeite doen om eerst rustig in te stappen. Madam wil gelijk in draf.
Nu mijn zoontje van school halen. Hij moet zijn 9 jaar enting nog hebben. Die hebben we vorig jaar overgeslagen. 2 zomers geleden heeft hij vanwege een gezichtverlamming een ruggenprik en infuus moeten hebben. Dit hebben ze helaas helemaal verkeerd aangepakt. En hij heeft er een groot trauma aan overgehouden. Daar waar hij zich eerst zonder kik liet prikken, raakt hij nu volledig in paniek. Ook bij bv tandarts. Nu hebben we een speciale afspraak. Maar of dat iets uithaalde. Ik ben er bang voor. Ik heb hem beloofd dat als hij zijn best doet dat we even langs de speelgoed winkel gaan. Tja je moet wat.
Please, snap het niet meer...
Voortaan wel meer water mee. Had flesje water mee voor mezelf, maar Caj had ook dorst en heb ik mee laten drinken. Dan is een kwart liter niet veel. En aangezien ik fietstassen heb, kan dat best mee. Ook nog een vouwbaar emmertje mee. Had haar bij een plas met water gezet om te drinken, maar dat vindt ze niks (de koningin....
). Alleen een beetje met die lip erin roeren maar verder was dat niet goed genoeg. Toen ze thuis kwam, bleef ze drinken. Dus daar moet ik iets mee doen.

nou het heeft mij heel was energie gekost. Ben op.