Sure_lee schreef:Ik heb er van mij ook 1 bijna zindelijk. Als ik de wei in kom om te mesten en hij moet poepen dan komt hij naar me toe gelopen. Ik hoef dan alleen de kruiwagen achter zijn kont te zetten enndan poept hij daar in. Wie weet lukt het me nog dat ik gewoon een kruiwagen in de wei zet enndat ze daar in poepen
Kan je die van mij ook zo africhten?

Vegen doe ik niet zo vaak, tenzij ik het té erg vind worden.

Gras is bij ons ook zeker niet zo strak, haha. Zelfs niet in de winter.
Ze zijn wel keurig in de paddock, nouja het mesten dan. Kan nu doordeweeks niets zien in het donker 's ochtends en 's avonds als ik terugben. Dan denk ik wel eens: waarom niet een paar paarden verkopen en naar een pensionstal? Maar ik heb dat één keer gedaan en was al na een paar maanden genezen. Te weinig oog voor het welzijn van de paarden.
3 personen, waarvan in ieder geval 2 kinderen, over de 3e twijfel ik of het een ouder kind of volwassen is. Ze zijn geweest toen de mannen van de bouw al weg waren. Die hadden het hek netjes dicht gedaan (niet op slot, ze hebben geen sleutel). Ze zijn zeker oud genoeg om te lezen dat er verboden te voeren hangt. En 5 minuten geweest dus ook tijd genoeg gehad om te lezen.