LukieBradley schreef:De mijne komen van een zelfzorg wei af.
Ik ben juist gaan besparen nu ze in pension staat.
Echt een gods verademing
Hoeveel ben je daar ongeveer mee gaan besparen als ik vragen mag? ^^
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Memere schreef:Nikass schreef:Moet je het hooi wel kunnen ophalen, dus over het juiste transport beschikken. Of laten bezorgen. Beide is niet gratis en daarmee stijgt de prijs per baal.
Hier is het €1,5/baal (vanaf 50) en word aan huis gebracht..je moet maar geluk hebben denk ik
Nikass schreef:Wat ik me afvraag, wat zijn mensen die niet all in staan per maand kwijt aan stro en hooi? Ook mensen die de paarden aan huis hebben. Vind het een behoorlijke kostenpost maar weet niet of wij duur uit zijn of dat het normaal is.
iEmmaaa schreef:[ [url=m/kAKHkO.png]Afbeelding[/url] ]
Ik verwacht deze maand geen kosten meer. Ik heb wel een vraagje voor de andere excel gebruikers hier...ik heb vandaag een nieuw office pakket geïnstalleerd na een update van mijn macbook. Maar nu is mijn naam bij de opmerkingen weg... Er staat nu office gebruiker ofzo ipv mijn naam. Weet iemand toevallig hoe ik dit weer naar mijn eigen naam verander?
Nikass schreef:Jee Hoppje het vlas is ook duur! Dan zijn wij met stro toch wel goedkoper uit.
Weet je hoeveel kilo zo'n baal hooi is? Dit klinkt nl goedkoop.
Deni11 schreef:Indestal schreef:Wat een enorme bedragen..dan moet je toch wel een hele goede baan hebben?
Dat vraag ik mij ook wel eens af