Shauni schreef:als je een voetbal wil, kan je ook een yogabal halenheb ik ook, en hij gaat nog best lang mee
ik heb ook een yogabal!! want die grotere kon ik niet vinden
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Shauni schreef:als je een voetbal wil, kan je ook een yogabal halenheb ik ook, en hij gaat nog best lang mee
lotte23 schreef:Doen paarden echt iets met die speeltjes? Heb het idee dat zoiets alleen maar in de weg hangt..
smeetjoew schreef:Wat is er leuk voor een hengst? Ik vind zo'n enorme paardenvoetbal echt geniaal, maar het is veel geld en als mn knol het niet leuk vind, vind ik het echt heel erg zonde van mn geld.
Hengsten zijn namelijk lekker hapgraag, zo ook de mijne. Is een jollybal dan leuk, of zal ik een gekke skippybal halen?
BenB schreef:Ik denk dat een paard blijer is als hij gewoon elke dag in het weiland met zijn/haar vriendjes mag spelen
Sannnn schreef:We hadden altijd een likit... Maar ze deden er nooit wat mee...
Dorienn schreef:Ziehier het allerspectaculairste::
een wei mét graaas
Als ze 's nachts in de winter op stal staan hang ik tussen de stallen (heel open stalmuren) gewoon wat takken op. Met z'n tweeen is dat moeilijker te eten en doen ze er dus lang over
Dorienn schreef:Ziehier het allerspectaculairste::
een wei mét graaas
Als ze 's nachts in de winter op stal staan hang ik tussen de stallen (heel open stalmuren) gewoon wat takken op. Met z'n tweeen is dat moeilijker te eten en doen ze er dus lang over
Citaat:Nog even voor alle duidelijkheid.. Dit topic is niet voor oplossingen om verveling tegen te gaan!!! Want is er sprake van verveling dan klopt er al iets niet. Ik heb het topic aangemaakt om ideeen uit te wisselen of te bedenken van die dingen die je je paard(en) aan kan bieden voor jong en oud. Zonder opdringen. Doen ze er niks mee dan is het hun keuze maar vaak zie je toch dat ze er veel plezier aan kunnen beleven.
Leonieke schreef:Daar hoef ik die van mij niet in te zetten. Die zijn binnen een week hoefbevangen en modder vet.
Onze paarden hebben wel de hele dag beschikbaarheid over een betegelde paddock, buitenbak, schaars weiland en een inloop stal. Meestal gaan ze een uurtje per dag op het groene land en 's nachts staan ze lekker op stal.
Daarnaast krijgen ze veel (afwisselende) beweging.
Neemt niet weg dat ze nog steeds dol graag spelen met van alles en nog wat. Ze hebben dus ook erg veel speelgoed waar ze dankbaar gebruik van maken.
Maysie schreef:Van de week weer eens een lickit voor die van mij gekocht. Dit keer gegokt op bananen smaak. En ja ook die vond hij lekker( Wat vindt die vreetzak niet lekker )
Volgende dag hing de helft er nog in dat komt normaal niet voor maar meneer was waarschijnlijk zo actief bezig geweest dat hij de lickit tussen de tralies had geduwt.. En ja de andere helft hing aan de andere kantZodra die los was gemaakt was hij binnen no-time weg
Binnenkort maar eens een drop smaak voor hem kopen. Dat heeft hij vorig jaar voor het eerst en laatst gehad en dat is duidelijk zijn favoriet want hij zit er helemaal onder dan het zit zelfs op zijn oren![]()