rommulus schreef:dat is trouwens wel erg nat (land)
ja was direct na een beste bui
hier achter spetter is de stal

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
rommulus schreef:dat is trouwens wel erg nat (land)
verography schreef:Weet je wat meid. Hamer een bord op het hek met de tekst:"Deze ponies zijn NIET zielig".
snap dat je er helemaal kriegel van word en idg veel succes.
Wendy schreef:Samsam schreef:jij noemte het gezeur en gezeik, ik ben juist blij dat ze naar het welzijn van deze ponies omkijken!
Ook als je in het ZH ligt moet je wat regelen voor je ponies, desnoods een "duure" oplossing om ze tijdelijk te verhuizen. Maar hele dagen in de modder kan echt niet!
Nee, de hele dag op stal is idd een stuk beter![]()
runningkawa schreef:Niemand, maar dat wordt er van gemaakt als je goed wil praten dat 24/7 buiten paarden zo staan...
dat het in de natuur niet 24/7 nat aan de benen is wordt ff vergeten....
Wendy schreef:runningkawa schreef:Niemand, maar dat wordt er van gemaakt als je goed wil praten dat 24/7 buiten paarden zo staan...
dat het in de natuur niet 24/7 nat aan de benen is wordt ff vergeten....
Dit is eerder wat er van gemaakt wordt als maar klakkeloos wordt aangenomen dat alle paarden van de TS en degene die foto's plaatste altijd in de blub staan terwijl meermaals gemeld is dat dit niet het geval is.
Cayenne schreef:Jawel hoor, deurtje er voor en opgelost![]()
runningkawa schreef:Spetter zei dat ze in die dagen van de foto nergens anders konden staan wendy
Ze heeft daar allemaal excusses voor, maar vind mij maar een bitch, voor zulke slijk zooi kan ik gen excuus vinden.
Verder wordt het ook niet zo'n zooi van 1 dagje erin staan, daar hebben ze al veel langer in gestaan, dus het smoesje dat ze daar enkel met de strom stonden kan dus al niet.
Idd simpie
Het heeft geen nut om te komen als het 2 maanden droog is
Als je je paard 24/7 buiten wilt, zul je moeten zorgen voor een stuk droge wei.
Kun je dat niet moet je (tijdelijk) wat anders verzinnen
Niet voor jezelf, niet voor de db, niet voor de bellers, maar voor de dieren
Vjestagirl schreef:Als het zo'n blubbertroup is, dan is 's nachts binnenstaan helemaal niet slecht, hoe natural je ook denkt...
Arabesk schreef:Vjestagirl schreef:Als het zo'n blubbertroup is, dan is 's nachts binnenstaan helemaal niet slecht, hoe natural je ook denkt...
dan kan je beter voor een andere oplossing gaan
- stuk ophogen met zand oid
- een stuk betegelen en daar ruwvoer verstrekken
Ik vind een paard opsluiten geen optie