Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Myra1 schreef:Maar dat is ook erg paardafhankelijk. Mijn paard staat rustiger op stal met veel privacy (dus de buren niet kunnen zien, volledig dicht tussenschot). Ze kan wel met haar hoofd uit de stal hangen en dan de anderen zien.
En dagelijks gaat ze met al die paarden los, dus aan echt contact ook geen gebrek. Als ze de buren wel kan zien beukt ze als een gek richting de buren, de hele dag door. Terwijl het ook geen rangorde probleem is, want die is al lang en breed bepaald. Buiten de stal kan ze het ook prima vinden met haar buren.
) en af en toe staan Kevin en Mozart wel een nachtje op stal als het te nat is hier, nu gaat dat gelukkig wel goed, hij kan Mozart wel zien als hij met zijn hoofd buiten hangt maar Kevin blijft om de een of andere reden vrijwel altijd met zijn hoofd binnen, Mozart niet, die hangt alleen maar buiten met zijn hoofd

Op de manege waar mijn paard staat, staan grote paarden (het grootste manegepaard notabene, terwijl ze ook boxen hebben...
) en wat pony's (Haflingers, Fjorden, Shet en nog een paar kleine paarden) in stands.
De grote paarden hebben 2 stands voor zichzelf zonder balk ertussen, de meeste pony's niet.
Ze staan hier altijd, zo lang er geen les is. Ik ken nog een aantal maneges waar dit ook zo is, ik vind het maar niks. Ik ben voor het afschaffen van stands !!!!