kosten van een paard per maand?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ladykiller

Re: kosten van een paard per maand?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 12:17

doe normaal..omdat we dezelfde naam hebben?raar zeg....
nou ja je doet maar hoor...

Jol1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 13:35

Wel toevallig hoor, jullie heten allebei Wendy en hebben dan ook nog eens allebei 14 verzorgpony's? Denk je nu echt dat we met molentjes lopen? Een sa is niet toegestaan, dat weet je toch wel ondertussen?

ladykiller

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 14:30

alle2 14 verzorgpony's?

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 14:34

ladykiller schreef:
doe normaal..omdat we dezelfde naam hebben?raar zeg....
nou ja je doet maar hoor...

En omdat je in dezelfde topics opduikt, hetzelfde taalgebruik hebt, blijkbaar ook volgend jaar een paard krijgt, idd dezelfde naam hebt, je account aangemaakt hebt op de dag dat kill3rgirl een permanente ban heeft gekregen en voor een nieuwkomer al wel erg goed op de hoogte bent van mods, bans etc...
Edit: oh ja het ontkennen van je 14 verzorgpony's komt nu wel handig uit met zo'n nieuw account, met dat verhaal in de lucht houden ben je mooi druk mee natuurlijk!
Laatst bijgewerkt door WowAmigo op 26-11-06 14:36, in het totaal 1 keer bewerkt

ladykiller

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 14:36

ik krijg volgend jaar geen paard..ik zit er over te denken om volgend jaar een paard te krijgen.. ik zal dan alles zelf moeten betalen hoor...
hoe oud is die wendy dan?

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 14:38

moet je ff in d'r profiel kijken (zal je wel bekend voorkomen)

ladykiller

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 14:39

nou niet bepaald...maarja..als jij zo denkt..ga je gang.... i kben 15 en zij is 14.... toch raar vind je niet?

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 14:42

ladykiller schreef:
ja dat weet ik.. maar kijk mijn ouders betalen rijbewijs.. maar in mijn geval zei ik: ik wil veel liever een paard dan een rjbewijs Tong uitsteken

maarja.. een paard alleen al kost alzo 2000 euro..en zoveel is een rijbewijs ong. ook waard!
dus zeiden ze.. we willen 700 meebetalen aan een eigen paard..en dan 60 tot 75 in de maand aan stalling... de rest moet ik allemaal zelf betalen..zou dat nou lukken met 120 in de maand? dan moet ik zeg maar ook 60/75 in de maand betalen aan stalling...

Lieve schat, dan heb je ergens een zusje dat je niet weet... (edit: of je ouders zijn gekloond)

Dit sluit overigens mooi aan op dit topic, misschien kan je hier wat advies vinden Haha!

ladykiller

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 14:43

ja ik heb dit topic al doorgekeken...staan handige dingen in wat de prijzen zijn...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 09:02

Jongens jongens toch! Zo'n openbare heksenjacht is nergens voor nodig... Knipoog Als je het vermoeden van een SA hebt, dan kan je gewoon een mod eenpbtje sturen of TEM'en op een post van die user. Een topic helemaal offtopic trekken met allerlei suggesties, insinuaties etc. is niet de bedoeling...

Ik ga dit topic sluiten, er staat onderhand wel genoeg info in, daarnaast is er in de FAQ van VSW ook nog het eea over kosten te lezen voor onderhoud Lachen